اجرای بیش از ۱۶۰ هزار خط کشی محوری در طرح استقبال از بهار ۱۴۰۰

شهردار منطقه ۲۰ گفت: در راستای اجرای طرح استقبال از بهار ۱۴۰۰ بیش از ۱۶۰ هزار متر طول خط کشی محوری در معابر اصلی و فرعی این منطقه انجام شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ فرهاد افشار با بیان اینکه طرح استقبال از بهار با هدف بهبود وضعیت ترافیکی معابر، تسهیل در تردد خودروها و ارتقاء ایمنی شهروندان، از ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ تا ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۰ انجام شد گفت: بهسازی معابر شهری با اجرای عملیات نصب علائم عمودی، خط کشی محوری و عرضی، خط کشی ایستگاه های اتوبوس و نصب و مرمت تجهیزات ترافیکی انجام شد.

افشار افزود: در همین راستا بهسازی پایانه های حمل و نقل عمومی از جمله نگهداشت سرویس های بهداشتی و نمازخانه، رسیدگی به سیستم روشنائی، بهسازی سیستم های هوشمند، کنترل و نظارت بر ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی انجام شد.

او نصب تابلوی اطلاعات، نقشه راهنما و جدول زمانبندی وسایل نقلیه، نصب سرپناه، رنگ آمیزی و شستشوی ایستگاه ها و ایمن سازی مسیرهای منتهی به ایستگاه ها را از جمله اقدامات انجام شده برای بهسازی ایستگاه های اتوبوس و تاکسی عنوان کرد.

شهردار منطقه در ادامه بهسازی مسیر ایستگاه های اتوبوس های تندرو از جمله رسیدگی به وضعیت آسفالت، روشنایی، دستگاه های کارتخوان، نظافت، شستشو و ایمن سازی ایستگاه ها را از دیگر اقدامات طرح استقبال از بهار بیان کرد

۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
کد خبر: 9602

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =