لزوم انتقال نمایشگاه های پر مخاطب به شهر آفتاب

وجود عوارضی تهران – قم مانعی جدی در مسیر دسترسی آسان به مسیر اصلی نمایشگاه شهر آفتاب است و از طرف دیگر ساختمان های اطراف آن هم علاوه بر آنکه موجب به حاشیه راندن نمایشگاه شده، مانع از دسترسی آسان و فضای بصری مناسب نیز شده است.

به گزارش شهر به نقل از  پایگاه خبری معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، عبدالحمید امامی معاون مالی و اقتصاد شهری  در نشستی که با حضور سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ، مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران و محمدرئوف قادری مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب با هدف بررسی جا به جایی محل عوارضی تهران - قم به منظور تسهیل در دسترسی به نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب برگزار شد، ضمن تشکر از اقدامات بسیار خوب نیروی انتظامی تهران بزرگ در تامین امنیت شهر، بیان کرد: نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب مورد توجه شهرداری تهران است که می تواند نقش مهمی در رونق اقتصادی داشته باشد.
او با تاکید بر تلاش شهرداری تهران در راستای رونق گرفتن نمایشگاه شهرآفتاب، گفت: وجود عوارضی تهران – قم مانعی جدی در مسیر دسترسی آسان به مسیر اصلی نمایشگاه است و از طرف دیگر ساختمان های اطراف آن هم علاوه بر آنکه موجب به حاشیه راندن نمایشگاه شده، مانع از دسترسی آسان و فضای بصری مناسب نیز شده است.
 امامی همچنین ضمن تاکید بر همکاری مناسب مابین شهرداری تهران و نیروی انتظامی تهران بزرگ از آمادگی شهرداری در جهت  رفع مشکلات مربوط به ساخت کلانتری ها و تعاونی های مسکن پرسنل آن سخن گفت.
مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران در ادامه این  نشست با تاکید بر جابجایی عوارضی در جهت رونق بخشی به نمایشگاه شهرآفتاب، بیان کرد: برگزاری نمایشگاه های پرمخاطب در نمایشگاه شهرآفتاب، علاوه بر رونق بخشیدن به نمایشگاه، قطعا یکی از راه حل‌های کاهش آلودگی هوا و معضل ترافیک خواهد بود.
قادری مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب در این جلسه با اشاره به استراتژی های سه گانه نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب، گفت: با مساعدت شهردار تهران، بحث انتقال نمایشگاه های پرمخاطب به شهرآفتاب در هیات دولت مطرح و موضوع در کمیسیون های تخصصی بررسی شد و در نهایت مورد موافقت کمیسیون تخصصی و زیربنایی دولت قرار گرفت.
بنابراین گزارش سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ ضمن استقبال از اقدامات صورت گرفته در خصوص رونق بخشی به نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب، بر لزوم انتقال نمایشگاه ها به شهرآفتاب تاکید کرد و افزود: نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب یک سرمایه ملی است و باید در راستای رونق بخشی آن همه دستگاه ها تلاش کنند.
فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: قطعا جا به جایی عوارضی تهران- قم در دستور کار قرار خواهد گرفت و ما از آن استقبال خواهیم کرد و به زودی محل جدید عوارضی جا نمایی خواهد شد.
 این نشست با حضور سردار حمید هدواند جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، محمد نادر محمدزاده مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات، صفری مدیر دفتر معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران و نوری زمان آبادی معاون فنی و توسعه نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب برگزار شد.

۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳
کد خبر: 9604

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =