افزایش ۲۰ درصدی جای پارک خودرو جانبازان

شهردار منطقه ۱۷ از افزایش ۲۰ درصدی جای پارک خودرو جانبازان و معلولان در معابر این منطقه جنوبی پایتخت در ۵ ماه اخیر خبرداد.

به گزارش شهر به نقل ازروابط عمومی شهراری منطقه ۱۷، داود لطفی شهردار منطقه ۱۷ در خصوص محل پارک خودرو ویژه جانبازان و معلولان گفت: درهمه نقاط دنیا جای مخصوصی را با علامت جای پارک افراد کم توان در معابر شهری مشخص می‌کنند تا این عزیزان به شکل مطلوبی از امکانات شهری برخوردار شوند از همین رو شهرداری منطقه ۱۷ با جمع بندی های صورت گرفته و توجه به تردد آسوده افراد کم توان جسمی در شهر تعداد ۴۷ جای پارک خودرو ویژه جانبازان و معلولان در سطح منطقه۱۷ احداث کرده است.

او افزود: در نظر گرفتن ۱۰ جای پارک خودرو ویژه جانبازان و معلولان در ۵ ماه اخیر نشان از افزایش ۲۰ درصدی در احداث جای پارک ویژه جانبازان و معلولان دارد.

لطفی اضافه کرد:  این جای پارک خودرو بر اساس نیاز سنجی‌ها در محل‌های مشخص احداث شده که با همکاری معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه و پلیس راهنمایی و رانندگی منطقه صورت گرفته است.

شهردار منطقه ۱۷ در ادامه افزود: در صورتی که معتمدین محلی و شورایاران محلات منطقه درخواست احداث جای پارک خودرو ویژه جانبازان و معلولان را داشته باشند شهرداری منطقه این آمادگی را دارد تا این موضوع را در کمیته معلولان و کمیته مناسب سازی معابر منطقه مورد بررسی کارشناسی قرار دهد تا محل جدید احداث شود.

او معیار محیط احداث جای پارک خودرو ویژه جانبازان و معلولان را این طور توضیح داد: معابر پر رفت و آمد خودرو همچنین نزدیک ترین جای پارک خودرو به مکان های پر مراجعه در معابر منطقه اولویت احداث جای پارک خودرو ویژه جانبازان و معلولان است.

۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
کد خبر: 9633

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =