۱۷ کیلومتر کانال کشی در معابر

شهردار منطقه ۱۷ گفت: در سال گذشته پروژه شبکه جمع آوری آب های سطحی در سطح معابر منطقه ۱۷ نزدیک به ۱۷ کیلومتر طول در ۷۰ معبراجرا شده است که این موضوع کاهش قابل توجه مشکل آب گرفتگی معابر را در پی داشته است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، داود لطفی شهردار منطقه ۱۷ با اعلام این خبر گفت: یکی از چالش ها از گذشته، موضوع روان‌آب‌های سطحی ناشی از بارش نزولات جوی است که این موضوع مورد توجه مدیریت شهری قرار گرفته است و توانسته ایم در محدوده شهرداری منطقه ۱۷ با اجرای نزدیک به ۱۷ کیلومتر طول کانال جمع آوری آب های سطحی مشکل آبگرفتگی معابر را برطرف کنیم.

او افزود: عملیات شبکه جمع آوری آب‌های سطحی شامل اجرای کانیو کتابی، کانیو جانبی، نهر روسی و تک جدول که طی سال ۹۹ در بیش از ۷۰ معبر عملیاتی شده است.

شهردار منطقه۱۷ اضافه کرد: اجرای این عملیات از ابتدای دی ماه سال ۹۸ آغاز شده و تا پایان سال ۹۹ بیش از ۲۲هزار و ۱۰۰ متر طول اجرای شبکه جمع آوری آب‌های سطحی در سطح منطقه صورت پذیرفته است که حجم قابل توجهی از ۲۲ هزار متر طول در سال ۹۹ به اجرا رسیده است.

لطفی به برخی از معابری که تحت اجرای این عملیات قرار گرفته اشاره کرد، گفت: درخیابان شهید قدرت پاکی و کوچه های فرعی آن، کوچه های خیابان شهید فریدون احمدی، کوچه های خیابان مهمان نوازان، کوچه های خیابان عبید زاکانی، خیابان تشیع، خیابان زمزم، خیابان نیک نفس، خیابان اکبر زاهد، کوچه های خیابان مسجد، خیابان فرخنده و ...مورد اجرا قرار گرفته است.

۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷
کد خبر: 9634

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =