اجرای طرح آخر هفته نگهداشت شهر در منطقه۱۷

شهردار منطقه ۱۷ از اجرای طرح نگهداشت شهر به شکل محله ای در دو روز آخر هرهفته خبرداد، گفت: اجرای این طرح با همیاری و همفکری شورایاران محلات به اجرا در می آید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، داود لطفی شهردار منطقه ۱۷ در باره این طرح خدمات شهری گفت: یکی از طرح های قابل قبول در مدیریت فعلی شهرداری تهران اجرای طرح نگهداشت شهر است که به شکل محله محور به اجرا در می آید و با این اقدام بسیاری از مشکلات شهروندان در محل سکونت شان که شاید از نگاه مدیریت شهری دور باشد مورد توجه قرار می گیرد.

لطفی در ادامه گفت: این طرح با هدف خدمات رسانی هر چه بهتر به شهروندان در محله‌ها شروع شده و در سال جاری نیز با جدیت بیشتر دنبال می شود، این طرح شامل موضوعات مرتبط با نظافت و شست‌وشو، حذف زواید فیزیکی، شست‌وشوی جداره‌ها و المان های شهری، آراستگی فضای سبز و ایمن سازی معابرشهری است.

او افزود: این طرح در یک مسیر از یک محله مشخص که از قبل در نظرگرفته شده بود به اجرا در می آید؛ در این طرح نواحی با همه تجهیزات  واحد ۱۳۷ ، خدمات شهری و نیروی انسانی خود برای خدمت رسانی به شهروندان حضور فعال دارند.

شهردار منطقه ۱۷ اضافه کرد: منطقه ۱۷ دارای ۱۴ محله است که با اجرای طرح نگهداشت شهر در روزهای چهارشنبه و پنچشنبه های آخر هرهفته در سال جاری تاکنون در۶ محله به اجرا درآمده است، این محلات شامل ابوذر غربی، یافت آباد، زمزم، گلچین، بلورسازی و ابوذر شرقی است.

لطفی در باره اینکه بیشترین موارد اجرا شده در این طرح چیست؟ گفت: همسطح سازی دریچه نهارها، مرمت پیاده روها، شستشوی جداره ها، تعمیر و تجهیز مخازن پسماند از جمله مواردی است که بیشترین حجم کاری نیروهای خدمات شهری را در بر می گیرد.

۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹
کد خبر: 9635

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =