ارتقاء سلامت دهان و دندان شهروندان در روز جهانی دندانپزشکی

 معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ تهران از برگزاری پویش ۲۱  به صورت مجازی و با هدف ارتقاء سلامت دهان و دندان شهروندان این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ تهران " محمد خادمی" با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی دندانپزشکی افزود : "پویش ۲۱" با همکاری گروه ارتقاء سلامت دهان و دندان کانون پزشکان اداره سلامت منطقه ۴ از  ۱۸ فررودین ۱۴۰۰ آغاز و تا ۲۳ این ماه ادامه دارد.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه در اشاره به برنامه های در دست اقدام پویش ۲۱ گفت : برگزاری مسابقه پویش ۲۱، وبینارهای تخصصی و نشست با اساتید دانشگاه دندانپزشکی از جمله برنامه های در این روزها است.
خادمی افزود: مسابقه پویش ۲۱ با عنوان ارسال آثار در قالب داستان، شعر و کلیپ کوتاه در رابطه با مسواک زدن و نخ دندان کشیدن، وبینار تخصصی با هدف ارتقائ سلامت دهان و دندان افراد دارای معلولیت، وبینار تخصصی با موضوع حفظ سلامت دندانها با استفاده از مسواک و نخ دندان  و  برگزاری اولین نشست تخصصی در شبکه های اجتماعی  (ویدئو کنفرانس) با حضور اساتید دانشگاه دندانپزشکی با عنوان نقش دانشگاهها در ارتقآء سلامت دهان و دندان افراد دارای معلولیت از برنامه های شاخص این پویش است.  
خادمی افزود : با توجه به شروع موج چهارم ویروس کرونا و تاکید اساتید پزشکی بر رعایت هرچه بیشتر دستورالعمل های بهداشتی تمامی برنامه ها  از طریق شبکه های اجتماعی برگزار می شود.
او در پایان  یادآور شد: این پویش با شعار  روز تندرستی  در روز ۱۸ فروردین ماه آغاز و در ۲۳ فروردین با شعار روز دندانپزشکی خاتمه می یابد.
 

۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸
کد خبر: 9655

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =