تبیین استراتژی رویکردی - راهبردی در فرآیند خدمات شهری

نخستین جلسه شهردار منطقه۱۳ با مدیران حوزه خدمات شهری منطقه با هدف تبیین استراتژی رویکردی - راهبردی در فرآیند حوزه خدمات شهری برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، مجتبی شکری در این جلسه ضمن استماع گزارش عملکردی مدیران حوزه خدمات شهری و بیان درخواست ها، در سخنانی بر لزوم بهره مندی از همه ظرفیت ها به منظور کسب اهداف مدیریت شهری در خدمت به شهروندان تأکید کرد و افزود: در کسب موفقیت می بایست ضمن پرهیز از روزمرگی، به دنبال خلق فرصت های جدید بر پایه چشم انداز مشخص باشیم.
بکارگیری روش های مطلوب و کارآمد، برنامه ریزی و هماهنگی درون و برون سازمانی، درک عمیق از نیازهای شهروندان در حوزه خدمات شهری، توجه به پاکیزگی، سرسبزی و زیبایی فضاهای شهر، ارتقاء کیفیت زیست محیطی شهر و... از جمله مهمترین محورها و تأکیدات شهردار منطقه در این جلسه بود.
همچنین شهردار منطقه ، احداث و توسعه فضای سبز شهری محدوده ، بازپیرایی و ترمیم و تجهیز بوستان ها و فضای سبز محدوده ، توسعه جنگلکاری بوستان جنگلی سرخه حصار، طراحی و اجرای شبکه های آبرسانی فضای سبز ، اجرای شبکه آب خام آبیاری و هوشمند  را از اولویت های منطقه در زمینه فضای سبز برشمرد.

شکری افزود: کنترل و پایش آب های سطحی و زیر زمینی ، مرمت ، بهسازی و توسعه شبکه اصلی جمع اوری آبهای سطحی شامل مسیل ها و کانال های سرپوشیده و روباز و لایروبی و بازسازی قنوات از دیگر رئوس فعالیت های منطقه در سال جاری است

۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴
کد خبر: 9660

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =