۱۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
کد خبر: 9665
فرونشست زمین، سیل ، زلزله ۳ خطر بالقوه بحران زای پایتخت

هر منطقه ای از پایتخت به اندازه یک مرکز استان عددی به اندازی ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و باحید به این نکته تاکید کنمشهری که تا ۱۲ میلیون جمعیت دارد به تجهیزات زیر ساختی نیاز دارد.

شهر تهران با ۳ خطر بالقوه  سیلاب ، فرونشست زمین و زلزله رو به رو است  و بر همین اساس کلانشهر تهران باید موقعیت خود را درمقابل این ۳ تهدید تعیین کند.

ایجاد مخازن اضطراری اب برای تامین آب پایتخت در زمان بحران و قطع ای یکی از اقدام های مدیریت شهری در مقابله با بحران استکه در حال حاضر ۴ مخزن اضطراری تامین آب در پایتخت طراحی شده که در صورت بروز بحران بتوان ۷۲ ساعت تا یک هفته آبمصرفی شهروندان تهرانی را تامین کند.

یکی دیگر از اقدام های انجام شده از سوی مدیریت شهری احداث و تجهیز سوله های مدیریت بحران در پایتخت است و باید به این نکتهتمید منم که تمام اقدام های انجام شده به شکل زیر ساختی است و اگر زلزله و یا سیلابی قوی در پایتخت حادث شود  ممکن است مراکزدرمانی ما نیز دچار مشکل شود.

هر منطقه ای از پایتخت به  اندازه یک مرکز استان عددی به اندازی ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و باحید به این نکته تاکید کنمشهری که تا ۱۲ میلیون جمعیت دارد به تجهیزات زیر ساختی نیاز دارد.

۱۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
کد خبر: 9665

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =