تولید ‌و انتشار بسته های آموزش شهروندی ویژه کودکان

بسته های آموزش شهروندی با هدف آموزش و نهادینه سازی رفتار صحیح شهروندی در دوران کودکی و افزایش مسئولیت پذیری اجتماعی درسطح محلات و مدارس از سوی مدیریت شهری منطقه ۱۴ تهیه و منتشر شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، کامبیز مصطفی پور شهردارمنطقه در این باره گفت: پرورش شهروند مسئولیت پذیر از طریق حساس سازی کودکان و نوجوانان نسبت به موضوعات شهری و بهره گیری از فرایند نظام مند آموزشی و پرورشی امکان پذیر می شود.

او با بیان اینکه لزوم فرهنگ سازی در این زمینه، همواره از مهمترین دغدغه های مدیران شهری بوده است، افزود : در این بسته های آموزشی که از سوی روابط عمومی منطقه در رسانه ها بازتاب دارد، تلاش شده است تا موضوعات نیازمند مشارکت شهروندی اعم از پسماند و محیط زیست، اخلاق و انضباط ترافیکی، رعایت اصول اخلاقی در همسایگی و  مخاطرات ایمنی در شهر با شعار" حال خوب شهر را من و شما می سازیم " از طریق موشن گراف های آموزشی به کودکان آموزش داده شود.

شهردار منطقه با اشاره به بارگزاری بسته های آموزش های شهروندی از فروردین ۱۴۰۰ در شبکه های مجازی محلات ، افزود: امید است با فراگیری موضوعات شهروندی، میزان مشارکت را برای رفع مشکلات افزایش یابد و اخلاق صحیح شهروندی در شهر جاری شود.

۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲
کد خبر: 9672

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 8 =