آراستگی و نماسازی مساجد و مدارس شمال شرق تهران در بهار ۱۴۰۰

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ از آراستگی و زیباسازی بیش از ۱۲۰ مسجد و مدرسه در در طرح استقبال از بهار ۱۴۰۰ و در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "حمیدرضا فرخی" با اعلام این خبر گفت: در بهار ۱۴۰۰ و با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان مانند سال های گذشته باهدف مهیا ساختن مسجد برای حضور مردم و شهروندان شمال شرق تهران در این اماکن مذهبی و معنوی رسیدگی و نماسازی به بیش از ۱۲۰ مسجد منطقه در حال اجراست.
او اضافه کرد: در این عملیات به علت شیوع ویروس کرونا علاوه بر آراسته کردن و نظافت مساجد به ضدعفونی این مکان های مذهبی نیز رسیدگی شد.
فرخی در ادامه گفت: در ادامه این عملیات از آنجا  که مدارس شهر تعطیل بوده از این فرصت استفاده شد و رسیدگی به مدارس نیز در سال جدید در حال انجام است.
 معاون خدمات شهری منطقه ۴ گفت:" در این راستا نماسازی، سیمانکاری و رنگ آمیزی مدرسه دولتی امام جواد(ع) در محلات آسیب پذیر منطقه یکی از اقدامات انجام گرفته در این زمینه است.
فرخی افزود: شستشوی نما و معبر و تمامی در و پنجره های مساجد از جمله مسجد الزهرا (ع) و نیز رسیدگی ویژه به سازه پرتابل مساجد از اقدامات انجام گرفته در این عملیات است.

۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹
کد خبر: 9682

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =