آذین بندی فضاهای شهری در آستانه حلول ماه مبارک رمضان

میدان کمال الملک منطقه۲۱ به عنوان مهم ترین نقطه تمرکز شهری و عبور و مرور شهروندان و سایر فضاهای شهری منطقه ۲۱، در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان با نصب "بوم بنر با حروف برجسته مناسبتی" این ماه پرفضیلت مورد آذین بندی و زیباسازی قرار گرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، مهدی صباغ زاده معاون خدمات شهری و محیط زیست این منطقه با بیان مطلب فوق گفت: اداره زیباسازی این معاونت همواره به منظور گرامیداشت مناسبت های مختلف ملی و مذهبی با انجام اقدامات متعددی از جمله آذین بندی و زیبا ساختن هر چه بیشتر فضا و نماهای شهری این منطقه، در جهت ایجاد فضای معنوی و نشاط شهری تلاش می کند.

او ادامه داد: توجه به موضوعات فرهنگی شهر از هر حیث و به هر مناسبتی از مهم ترین وظایف حوزه زیباسازی در مجموعه مدیریت شهری پایتخت است و می بایست زودتر از ورود به ماه مبارک رمضان به منظور استقبال و آگاهی‌بخشی عمومی، فضاسازی‌های لازم صورت پذیرد.

صباغ زاده افزود: در راستای استقبال از "ماه مبارک رمضان؛ ماه میهمانی خدا" اداره زیباسازی منطقه۲۱  علاوه بر تهیه و نصب بوم بنر با حروف برجسته با قاب در نمای ساختمان مرکزی منطقه نسبت به نصب این علائم بر روی پایه پل های عابر پیاده و سواره روی شهید ارغوانی و کاروانسراسنگی ۱و۲ همچنین المان حروف برجسته حلول ماه رمضان در میدان کمال الملک اقدام کرده است.

۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸
کد خبر: 9694

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 1 =