بازدید سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از پروژه های منطقه ۷

علی اعطا عضو شورای اسلامی شهر تهران به همراه شهردار و جمعی از معاونین و مدیران منطقه ۷، از پروژه های شاخص این منطقه بازدید کرد.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، مدیران شهری با هدف گسترش پروژه های توسعه محله ای بویژه در محلات کم برخوردار، از فضای سبز باغ موزه قصر، کلاه فرنگی و موزه سیاسی، بوستان هورفر، شهدای ارتش، مخزن آب ۲ هزار مترمکعبی واقع در بوستان شهدای ارتش و پارک ترافیک بوستان آزادگان بازدید کردند.

سخنگو و عضو شورای اسلامی شهر تهران، اقدامات منطقه ۷ در پروژه های توسعه محله ای را شایان تقدیر خواند و گفت: این منطقه در راستای سیاست های مدیریت شهری تهران، اقدامات قابل تقدیری به ویژه در محلات کم برخودار و افزایش سرانه فضای سبز منطقه داشته است.

در ادامه شهردار منطقه ۷ با تاکید بر ارتقاء فضای سبز منطقه با احداث بوستان شهدای ارتش، گفت: در این بوستان با احداث مخزن آب ۲ هزار مترمکعبی قادر خواهیم بود فضای سبز قسمت جنوب و جنوب شرقی منطقه را با آّب جمع آوری شده از روان آب ها، آبیاری کنیم که از این طریق مشکل تامین آب برای آبیاری حل خواهد شد.

حاجوی با اشاره به احداث اولین پارک ترافیک منطقه ۷ با هدف آموزش صحیح کودکان با قوانین ترافیکی، گفت: پارک ترافیک در بوستان آزادگان واقع در ضلع جنوبی بزرگراه شهید سلیمانی است که ساختمان آموزشی، پل عابر پیاده، مسیر دوچرخه، تقاطع زمان دار، مسیر یکطرفه، سه راه، چهارراه و مسیر دوطرفه، ایستگاه حمل و نقل عمومی و المان ها و تجهیزات ترافیکی رایج از جمله امکاناتی است که در این پارک احداث خواهد شد.

او در ادامه اضافه کرد: امیدواریم با استفاده از ظرفیت های موجود و روند پیشرفت پروژه های در دست اقدام بتوانیم گام های اساسی در مسیر ارتقا رضایت شهروندان در سال جدید برداریم.

۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
کد خبر: 9712

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =