تأکید بر تعامل مثبت با آموزش و پرورش

نشست صمیمانه شهردار منطقه ۱۹ با مدیر آموزش و پرورش منطقه با نگاهی به همکاری های مشترک در سال گذشته در راستای تحقق طرح حمایت از مدارس و گسترش آموزش های شهروندی برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی شهردار منطقه در این نشست از نگاه ویژه شهرداری این منطقه به مدارس و اختصاص بخشی  از برنامه های توسعه محور به حمایت از مدارس اشاره کرد و گفت: در همین راستا بخشی از پروژه های توسعه محله ای این منطقه به تجهیز مدارس و رفع نواقص عمرانی مورد قنیاز آن ها اختصاص یافته است.  
او همچنین با اشاره به تعامل مثبت با آموزش و پرورش در اجرای برنامه های آموزشی حوزه شهروندی، بر استمرار این همکاری به منظور پیشبرد اهداف و رسالت اجتماعی نهاد شهرداری تأکید کرد.
به گفته شهردار منطقه به منظور توسعه آموزش های شهروندی به دانش آموزان در بستر فضای مجازی، سال گذشته اقدامات خوبی نیز در زمینه انتشار مطالب آموزشی حقوق و تکالیف شهروندی، ارتقاء فرهنگ آپارتمان نشینی، فعالیت های ترویجی و آموزشی در حوزه های ترافیک، پسماند و... در سامانه شاد صورت گرفت.  
در این نشست هادی حنیف نیا مدیر آموزش و پرورش منطقه نیز ضمن تبریک سال جدید به شهردار منطقه و تقدیر از حمایت و تعامل خوب مدیریت شهری منطقه با آموزش و پرورش، خواستار تداوم این همکاری در سال جدید شد.
این مسئول همچنین از اقدامات عمرانی شهرداری در راستای نگهداشت مدارس، هوشمند سازی و تجهیز آن ها تقدیر و تشکر کرد.

۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
کد خبر: 9714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =