محدوده بزرگراه آزادگان در منطقه ۲۱ با دوچرخه پیموده شد

رجب زاده شهردار منطقه ۲۱ با همراهی جمعی از معاونین و شهرداران نواحی سه گانه ضمن گرامیداشت روز سه شنبه بدون خودرو، محدوده هایی از سطح ناحیه یک و بزرگراه آزادگان را به وسیله دوچرخه پیمایش کرد.

به گزارش شهر به نقلب از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، رضا رجب زاده شهردار ورودی غربی پایتخت همزمان با بیست و چهارمین روز از فروردین ماه ۱۴۰۰ ضمن پایبندی به اجرای طرح سه شنبه های بدون خودرو، با همراهی جمعی از معاونین و شهرداران نواحی سه‌گانه نسبت به پایش وضعیت فعلی حوزه نگهداشت شهر در محدوده هایی از ناحیه یک و بزرگراه آزادگان پرداخت.

او در حین انجام این بازدید میدانی و رکاب زنی صبحگاهی گفت: مهم ترین وظیفه مجموعه مدیریت شهری منطقه۲۱ این است تا با برقراری تعاملی مطلوب و دوسویه با شهروندان و ساکنین، نسبت به شناسایی و رفع مسائل مرتبط با حوزه شهر و شهرنشینی اقدام کند.

رجب زاده همچنین افزود: رسیدگی به فضای سبز شهری، بهسازی معابر، همسطح سازی پل ها و پیاده‌روها، مرمت روکش آسفالت، نوسازی و احیای مبلمان شهری، توسعه مشارکت های اجتماعی و از همه مهم تر آگاه سازی شهروندان و بخش خصوصی نسبت به حوزه مهم مسئولیت های اجتماعی از جمله وظایفی است که می بایست بی کم و کاست اجرایی شود.

شهردار منطقه۲۱ در ادامه گفت: ورودی غربی پایتخت با در اختیار داشتن "محورهای مواصلاتی مهم بزرگراهی مانند شهید لشگری، آزادگان و فتح" در زمره مناطقی است که پرترددترین معابر و بیشترین جمعیت شناور را به خود اختصاص داده که این مهم تلاش بیشتری را در زمینه مسائل نگهداشت و عمرانی می طلبد.

۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
کد خبر: 9726

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 5 =