اجرای طرح کوچه به کوچه

رئیس اداره خدمات شهری شهرداری منطقه ۱۷ از اجرای طرح نگهداشت شهر در روزهای پایانی هفته در محلات منطقه ۱۷ خبرداد، گفت: باتوجه به دستورالعمل معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران بیش از دو سال است که از آغاز اجرای طرح نگهداشت شهر در ایام پایانی هفته می گذرد و در این مدت، این طرح هر هفته به اجرا در می آید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، حسین شیری رئیس اداره خدمات شهری شهرداری منطقه ۱۷ در این باره گفت: این طرح به منظور سطح ارتقاء کیفی خدمات رسانی در حوزه خدمات شهری و جلب رضایت شهروندی به اجرا در می آید که در این زمینه شورایاران محلات نیز همکاری نزدیکی در رفع مشکلات شهری با شهرداری انجام می دهند.

او افزود: شهرداری منطقه ۱۷ دارای ۱۴ محله است که از طریق خدمات شهری نواحی سه گانه اداره می شود؛ در روزهای چهارشنبه طرح در قالب محله محور قابل اجراست و با نظارت میدانی و نیز با حضور شهرداران و مدیران خدمات شهری نواحی صورت می گیرد و روزهای پنچشنبه با رویکرد «شهر تعطیل نیست» اقدامات شاخصی به صورت تجمیعی در یک محله به اجرا درمی آید.

رئیس اداره خدمات شهری شهرداری منطقه ۱۷ ادامه داد: در فرایند طرح نگهداشت شهری با رویکرد «شهر، شهروند و شهرداری» اقدامات مطلوبی صورت گرفته است.

او به موضوع بازخورد اجرای این طرح پرداخت و گفت: خوشبختانه طبق بررسی ها و ارزیابی هایی که در این باره صورت گرفته است شاهد کاهش تماس شهروندان با سامانه ۱۳۷ هستیم که نشان از اجرای موفقیت آمیزی طرح نگهداشت شهر در روزهای آخر هفته می دهد؛ چرا که نسبت به رصد موضوعات و نیاز شهروندان در امور جاری اقدامات به سزایی مستمراً انجام می شود.

شیری اضافه کرد: یکی از اقدامات مدیریت شهری در منطقه ۱۷ اجرای طرح که پایش با حضور مدیر خدمات شهری ناحیه روزانه در دستور کار این اداره است که نسبت به احصاء ، شناسایی و رفع معضلات مرتبط با معابر و کلیه سطوح شهری به قید تسریغ منتج به نتیجه می شود.

رئیس اداره خدمات شهری شهرداری منطقه ۱۷ اضافه کرد: این طرح در یک مسیر از یک محله مشخص که از قبل در نظرگرفته شده بود به اجرا در می آید؛ در این طرح نواحی با همه تجهیزات  واحد ۱۳۷ ، خدمات شهری و نیروی انسانی خود برای خدمت رسانی به شهروندان حضور فعال دارند.

شیری در ادامه گفت: از ابتدای سال جاری اجرای طرح نگهداشت شهر در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه های آخر هر هفته در ۶ محله به اجرا درآمده است، این محلات شامل ابوذر غربی، یافت آباد، زمزم، گلچین، بلورسازی و ابوذر شرقی است.

او به نیروی انسانی و تجهیزات مورد استفاده در طرح نگهداشت در پایان هفته اشاره کرد و گفت: هفته گذشته در محله آذری و مقدم طرح نگهداشت شهر با ۵۵ نیروی انسانی، ۴ دستگاه خودرو سنگین از نوع خاور، ۴ دستگاه تانکر، ۵ دستگاه واتر چت، ۵ دستگاه فان، ۴ دستگاه جدوال شوی، در اداره خدمات شهری مورد اجرا قرار گرفت.

شیری ادامه داد: در حوزه اداره فضای سبز ۲۴ نفر نیروی انسانی با تجهیزات، اداره مدیریت پسماند با ۱۰ نیروی انسانی، دو خودرو، اداره ساماندهی ۸ نیروی انسانی و ۴ دستگاه موتورسیکلت، اداره مسیل ها شامل دو دستگاه خودرو از نوع خاور و وانت یک دستگاه مورد استفاده قرار گرفت.

۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴
کد خبر: 9730

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 15 =