آذین بندی و نماسازی فضاهای شهری در پیشواز رمضان

در آستانه حلول ماه مبارک رمضان، منطقه ۱۰ پایتخت با اجرای تبلیغات محیطی، آذین بندی، نورپردازی و نماسازی کالبد و فضاهای شهری به استقبال این ایام مبارک رفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، رضا شرفی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه گفت: به مناسبت فرا رسیدن ماه میهمانی خدا و به منظور گرامیداشت این ماه پرفضیلت، اداره زیباسازی منطقه با انجام اقدامات متعدد و آماده سازی فضاهای شهری منطقه به استقبال ماه رمضان رفت.

شرفی با اشاره به تاثیرات زیباسازی شهر در روحیه شهروندان در مناسبت های مختلف افزود: بر همین اساس میادین و معابر منطقه با استفاده از ۱۰هزار متر طول ریسه پارچه ای رنگی آذین بندی شد.

به گفته معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه، نصب ۲۰ تخته بنر به متراژ ۲۰۰ مترمربع، سازه اسپیسی در میدان جمهوری اسلامی، ۱۲ مورد المان نوری در محور کامل آزادی و ۱ المان ماه در در بزرگراه یادگار امام (ره) تقاطع آزادی از اقدامات اولیه منطقه در این ایام است.

او در ادامه به رنگ آمیزی مساجد محلات دهگانه نیز اشاره کرد و گفت: علاوه بر شست و شوی مستمر درب مساجد، مبلمان شهری اعم از سطل زباله و نیمکت برای مساجد متقاضی نیز تهیه و جانمایی خواهد شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه در بخشی از سخنان خود به راه اندازی نورپردازی های سطح منطقه و نصب ۷ المان استیکری در نقاط مختلف منطقه اشاره کرد و گفت: با نزدیک شدن به ایام شهادت، شب های قدر همچنین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، فضاسازی متناسب با این مناسبت‌ها نیز تغییر می‌کند و در واقع چهره شهر در این ماه ۳ مرحله فضاسازی می‌شود.

۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷
کد خبر: 9734

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 12 =