پویش مجازی مهمانی خدا در منطقه۲ برگزار می شود

به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان برنامه های متنوع فرهنگی با هدف تقویت فضای معنوی جامعه، پویش مجازی مهمانی خدا برگزار می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، یوسف مزارعی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه با بیان مطلب فوق اظهار داشت: باتوجه به محدودیت های  ناشی از شرایط کرونا در اجرای برنامه ها، همزمان با  ماه مبارک رمضان  فعالیت های فرهنگی و معنوی در بستر فضای مجازی پیش بینی و اجرا می شود.
او با اشاره به اجرای پویش مهمانی خدا اشاره کرد و افزود: به منظور توسعه و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و معارف دینی، پویش مهمانی خدا  در قالب مسابقه عکاسی سفره افطار ساده  اجرا می شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲ گفت: با هدف بهره مندی حداکثری روزه‌داران از ایام ماه مبارک رمضان تولیدات فرهنگی و آموزشی  در عناوینی مختلفی همچون  احادیث قرآنی، تلاوت و تفسیر و ترجمه، قرآن و مناجات خوانی، ارائه نکات تغذیه سالم در ایام ماه مبارک رمضان ،قرائت ادعیه و مناجات های ماه مبارک رمضان تهیه و در فضای مجازی منتشر می شود.
مزارعی نوای نواحی را از مهم ترین برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان برشمرد وگفت:   مراسم آئینی، فرهنگی و هنری اقوام در قالب اجرای برنامه های مختلفی از قبیل چاووشی خوانی، ساز و نقاره، دمامه زنی  تحت عنوان نوای نواحی  با رعایت اصول بهداشتی در نقاط پر تردد منطقه اجرا می شود.
او افزود: برگزاری مسابقه و تولید محتوای فرهنگی  همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع)  همچنین برگزاری مراسم شب های قدر به صورت مجازی از دیگر برنامه های پیش بینی شده دراین ایام است.

۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵
کد خبر: 9736

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =