حرکت کاروان رمضان در گذرهای جنوب شهر

شهرداری منطقه ۱۹ با تدارک و اجرای برنامه های مختلف آیینی، هنری و فرهنگی در محلات این منطقه، به استقبال ماه مبارک رمضان می رود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی شهردار منطقه ایجاد معنویت در شهر و افزایش روحیه نشاط و امید در شهروندان را از اهداف اجرایی ویژه برنامه های ماه رمضان اعلام کرد و گفت: در همین راستا کاروان سیار رمضان ۱۴۰۰ با حرکت در گذرهای پرتردد منطقه و اجرای
گروه های هنری، نوید رسیدن این ماه مبارک را به شهروندان می دهد.
او با اشاره به تدارک برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و اجتماعی در فضای مجازی ادامه داد: این برنامه ها در قالب برگزاری مسابقه عکاسی از سفره رمضان، مسابقه مجازی نهج البلاغه، معرفی روزه اولی ها به صورت ارسال عکس و فیلم در فضای مجازی همراه با اهدای جوایز و نیز تولید محتوای مناسبتی ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع)  تا ۲۵ اردیبهشت اجرا خواهد شد.
توکلی همچنین از برگزاری پویش سفره مهربانی به مناسبت ماه رمضان خبر داد و گفت: این برنامه با هدف کمک و دستگیری از خانواده های نیازمند برگزار می شود.
به گفته توکلی با توجه به تقارن روز معلم با ماه رمضان، برنامه ای با عنوان معلم شهید به منظور تجلیل از ۵ مادر شهید منطقه بعنوان بهترین معلمان انسان ساز همراه با تولید محتوای مناسبتی روز معلم و شهادت استاد مطهری در فضای مجازی، ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت اجرا می شود.
شهردار منطقه «نوای نواحی» را از دیگر برنامه های آیینی و هنری ماه رمضان عنوان کرد که شامل برنامه های تخصصی همچون چاووشی خوانی، دمامه زنی و ... است.

۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷
کد خبر: 9740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =