توسعه شهر و رضایت شهروندان محور اصلی پروژه های اجرایی

شهردار منطقه ۱۹ با همراهی مدیران شهرداری و شورایاران این منطقه از پروژه های توسعه شهری در حال اجرا بازدید کرد.  

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی در بازدید از پروژه در حال احداث بوستان، خیابان و معابر وصال در ناحیه یک ضمن ابراز خرسندی از اقدامات صورت گرفته در جلب رضایت شهروندان و تأکید بر اتمام پروژه های نیمه تمام  افزود: در تلاش هستیم تا با اتمام عملیات جدول کاری و آسفالت این خیابان، عملیات احداث فضای بوستان نیز در محوطه این پروژه اجرا شود.
او همچنین بر اتمام عملیات عمرانی فاز اول و دوم  پروژه احداث معابر وصال و حل مشکل هدایت آب های سطحی این معابر تأکید کرد.
شهردار منطقه در ادامه به بازدید از پروژه دسترسی لوپ غیر همسطح شکوفه به بزرگراه شهید کاظمی پرداخت و گفت: این پروژه مهم که به زودی شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود، اهمیت بسیاری در کاهش بارترافیکی و روان سازی تردد در این محور دارد.
 توکلی همچنین با حضور در خیابان خلازیر مرکزی در ناحیه سه ضمن بازدید از پروژه بهسازی این خیابان در جریان اجرای عملیات عمرانی آسفالت این معبر قرار گرفت.
این مسئول در پایان این بازدید از اولین خط بازیافت لاستیک های فرسوده شهر تهران در بزرگراه شهید کاظمی (جنب موتوری سنگین) بازدید و این اقدام را گامی مهم در راستای حفظ محیط زیست دانست.
توکلی با بیان اینکه این خط از ظرفیت روزانه ۴ تن آسیاب بازیافت لاستیک های فرسوده برخوردار است، ادامه داد: شهرداری این منطقه آمادگی بارگیری لاستیک های فرسوده از مناطق ۲۲ گانه، سازمان پسماند، غرفه های بازیافت و ایستگاه هایپر پسماند خشک و انتقال آن را به این سایت دارد.
شهردار منطقه در ادامه هدف اصلی پروژه های اجرایی این منطقه را توسعه شهر و کسب رضایت شهروندان عنوان و اضافه کرد: بر همین اساس در صدد هستیم تا در سال ۱۴۰۰ نیز با پیگیری اتمام پروژه های نیمه تمام و رفع مطالبات محلات در قالب پروژه های توسعه محله ای گام های بیشتری برای آبادانی منطقه و توسعه عادلانه امکانات بر داریم.
 

۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲
کد خبر: 9762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =