شناسایی و تعویض تابلوی فرسوده معابر کمتر از سه ماه

شهردار منطقه ۱۷ ازشناسایی و تعویض ۸۰ تابلوی فرسوده در معابر منطقه ۱۷ خبر داد، گفت: شروع این طرح از بهمن ماه ۹۹ تا ۲۰ فروردین ماه سال جاری صورت گرفته و این طرح ادامه دار خواهد بود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، داود لطفی شهردار منطقه ۱۷ در باره این طرح که توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری این منطقه انجام می شود، گفت: با توجه به تاثیر تابلوهای ترافیکی در رفتار رانندگان و شهروندان، معاونت حمل و نقل و ترافیک با مشارکت نواحی سه گانه این منطقه  اقدام به شناسایی و تعویض تابلوهای فرسوده و شب‌رنگ‌هایی که خاصیت بازتابی خود را از دست داده اند؛ تعویض شدند.

او ادامه داد: بخشی از این تابلوها در معابر اصلی منطقه که به نوعی معابر فرامنطقه به حساب می آید صورت گرفته و برخی دیگر از این تعویض تابلوها در معابر محلی انجام شده است.

 شهردار منطقه۱۷ افزود: تصمیم گیری سریع و صحیح در رانندگی یکی از دلایل اصلی کاهش تصادفات در سطح معابر است، بنابراین با بررسی‌های به عمل آمده و نظارت میدانی کارشناسان حوزه و نواحی، کلیه علائم عمودی که نیاز به استاندارد سازی داشتند شناسایی و قرار است تا پایان سال جاری از کلیه تابلوها رفع نقص شود.

۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
کد خبر: 9766

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =