ارائه راهکارهای مناسب جهت رفع معضلات

جلسه شورای معاونین و مدیران شهرداری منطقه ۱۶، با هدف بررسی مشکلات هر یک از حوزه های اداری، خدماتی و اجرایی شهرداری و ارائه راهکارهای مناسب جهت رفع معضلات به صورت غیر حضوری و از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، در این جلسه که با حضور پیمان پور نصر شهردار منطقه برگزار شد، هر یک از معاونین و مدیران به بیان گزارش ها، موارد انجام پذیرفته و افق آینده اقدامات هر حوزه پرداخته شد.

در ادامه شهردار منطقه، ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، با تشریح مواردی به ارائه گزارش و بررسی اقدامات صورت گرفته پیرامون مصوبات جلسه گذشته پرداخت و گفت: تشکیل جلسه معاونین شهرداری فرصتی مناسب جهت بررسی امور جاری و اجرایی حوزه های مختلف شهرداری، همپوشانی برنامه ها و جلوگیری از موازی کاری در بدنه شهرداری است، هر یک از معاونت های شهرداری بازوهای اجرایی مدیریت شهری محسوب می شوند که همکاری و مشارکت تمامی معاونت ها و اجرای مناسب طرح ها و برنامه ها می تواند در تقویت همه جانبه مدیریت شهری موثر واقع شود، به همین منظور برگزاری مستمر جلسات شورای معاونین و جلسات متعدد راهبردی مدیران شهرداری نقش بسزایی در ارتقای کارکرد تمامی اجزای پیکره شهرداری دارد.

در این جلسه اهمیت ماه پر خیر و برکت رمضان و اجرای ویژه برنامه های متنوع و تولید محتوا برای گروه های سنی مختلف با رعایت پروتکل های بهداشتی، تحقق توقع بجای شهروندان با تلاش پرسنل، اجرای تکالیف ابلاغی با موضوع تهران هوشمند و شهر هوشمند، تلاش مضاعف در ارائه خدمات به شهروندان، انجام اقدامات لازم و پیشگیرانه در موج چهارم کرونا و رعایت کامل شیفت بندی و حضور یک سوم کارکنان، اهمیت شفاف سازی قراردادهای معاونت های مختلف (انعقاد قرارداد الکترونیکی) و بسته شدن حساب ها تا ۱۵ اردیبهشت سال جاری، کمک های مومنانه در ماه مبارک رمضان با بهره گیری از بانک های اطلاعاتی منطقه با مشارکت نهاد های ذی ربط، رعایت طرح خط آسمان با تاکید مدیران ارشد شهرداری تهران، استمرار در اجرای به موقع و با دقت طرح نگهداشت، در اولویت قرار گرفتن تبدیل فضاهای بی دفاع شهری و... . از جمله موضوعات مهمی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲
کد خبر: 9805

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =