مساجد شمال شرق تهران ضدعفونی شد

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ تهران گفت: همزمان با آغاز پیک چهارم کرونا در بیشتر شهرهای کشور و تقارن آن با ماه مبارک رمضان، مساجد شمال شهر پایتخت با ضدعفونی و رعایت پروتکل های بهداشتی محیط امنی را برای نمازگزاران مهیا کرده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "حمیدرضا فرخی" با اعلام این خبر گفت: در این عملیات حدود ۱۳۸۷ مترمربع ازمساجد، حدود ۵۵۳ مترمربع نمازخانه و حدود ۲۸۸ مترمربع آلاچیق برای نمازگزاران ضدعفونی و آماده سازی شد.
فرخی اضافه کرد: حذف زوائد فیزیکی و پاکسازی معابر منتهی به مساجد، شستشو و پاکسازی نمای مساجد، نورآرایی و اکران سازه های تبلیغاتی مناسب ماه مبارک رمضان از دیگر اقدامات انجام شده به مناسبت آغاز این ماه پر برکت است.
فرخی با اشاره به شستشوی مساجد و حسینه های محلات ۲۰ گانه منطقه ۴ گفت: در این عملیات حدود  ۷۹ مسجد شستشو و پاکسازی و بیش از ۴۹۰۰۰ مترمربع از انهار منتهی به مساجد لایروبی و  نظافت شد.
معاون خدمات شهری منطقه ۴ ضمن آرزوی قبولی طاعات  شهروندان روزه دار اظهار امیدواری کرد تا با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی، فاصله اجتماعی و زدن ماسک از محیط پاک و معنوی مساجد و حسینیه ها بتوان بهره کافی و لازم را برد.

۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
کد خبر: 9808

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =