۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴
کد خبر: 9825
احداث مسیرپیاده رو سازی ویژه توان یابان

شهردار منطقه ۱۷ از احداث ۱۵ کیلومتر و ۴۰۰ متر طول پیاده رو سازی ویژه توان یابان در معابر منطقه ۱۷ خبرداد، گفت: پیاده رو ایمن برای توان یابان به مرکز بهزیستی باغ خزانه به شکل ویژه صورت گرفته و قرار است با فناوری جدید ادامه پیاده رو سازی معابر منطقه به مرحله اجرا برسد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، داود لطفی شهردار منطقه۱۷ در این باره گفت: در این دوره از مدیریت شهری تهران رویکرد یک شهر ایده آل برای تردد آسوده تمامی شهروندان در دستور کار قرار دارد، چرا که حق همه گروه های جامعه است تا از یک فضای ایمن برای تردد برخوردار شوند.

شهردار منطقه ۱۷ افزود: با اجرایی شدن  پیاده روسازی ویژه توان یابان شاهد یکی از کامل ترین پیاده روهای پایتخت در دارالشهدای تهران هستیم.

او افزود: در سال گذشته در منطقه ۱۷ بیش از ۱۷ کیلومتر پیاده روسازی انجام شده که ۹۰ درصد این مسیر که ۱۵ کیلومتر و ۴۰۰ متر طول به حساب می آید موزاییک کاری ویژه برای تردد توان یابان نصب شده است.

لطفی ادامه داد: باتوجه به اینکه دستورالعمل جدیدی برای ساخت پیاده روسازی ویژه توان یابان از شهرداری تهران به شهرداری مناطق ارسال شده است از همین رو در نظر داریم سایر مسیرهای پیاده رو منطقه را با فناوری جدید برای احداث پیاده رو سازی ویژه توان یابان مورد استفاده قرار دهیم.

شهردار منطقه ۱۷ در ادامه گفت: شهرداری منطقه ۱۷ همکاری نزدیکی با مرکز بهزیستی باغ خزانه دارد، به همین منظور برنامه های گوناگون سلامت و ورزش به شکل مشارکتی در این مرکز به اجرا در می آید و همچنین ۳۰ نقطه این مرکز از سوی شهرداری ایمن سازی شده است.

او افزود: مسیر عابر پیاده معابر اطراف مرکز بهزیستی باغ خزانه ویژه توان یابان ساخته شده تا تردد آسوده برای این عزیزان صورت گیرد، همچنین یکی دیگر از اقدامات شهرداری منطقه در محلات اطراف این مرکز بهزیستی به دلیل حجم بالای تردد توان یابان برطرف کردن سد معبر که در گذشته توسط تعدادی از کسبه در پیاده روها صورت می گرفته، بوده است.

۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴
کد خبر: 9825

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =