برنامه های مجازی در بهار قرآن

ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان در منطقه ۳ با تاکید بر رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی به منظور مبارزه با ویروس کرونا به صورت خانگی و مجازی برگزار می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳ احمد تواهن شهردار منطقه گفت: با توجه به لزوم اجرای پروتکل های بهداشتی برای حفظ سلامت شهروندان تلاش شده  برنامه های ماه مبارک رمضان به صورت مجازی در کانال های سرای محلات برگزار شود.   

 او در ادامه افزود: پویش ماه مهربانی با موضوعاتی از قبیل: مسابقات عکاسی از لحظات سحر و افطار، ادعیه خوانی در کنار اعضای خانواده، قرائت آیات منتخب قرآنی در برنامه سی روز سی آیه، فراخوان جمع آوری کمک های مومنانه توسط خیرین و شهروندان، برگزاری مراسم شب های قدر و ‌اجرای مسابقات کتابخوانیاز جمله برنامه هایی است که به صورت مجازی قابلیت اجرا دارند.

شهردار منطقه ۳ اضافه کرد: نوای نواحی، برپایی مراسم آئینی چاووش خوانی، دمامه زنی، برگزاری نماز جماعت در فضاهای روباز و... از دیگر برنامه های تدارک دیده شده در محلات مناطق است که با هماهنگی و تایید ستاد ملی مقابله با کرونا اجرا خواهند شد.

تواهن در ادامه افزود: همه گیری بیماری کووید ۱۹ نباید عاملی برای کاهش مشارکت شهروندان در برنامه های فرهنگی و اجتماعی شود بلکه می تواند با استفاده از روشهای غیرحضوری و هوشمند، الگوهای نوین را برای پیوستگی های اجتماعی و حضور در عرصه های مختلف فرهنگی تعریف کرد.  

۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱
کد خبر: 9828

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =