تشکیل ستاد خادم المنتظر در منطقه ۲

همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ستاد خادم المنتظر در شهرداری منطقه ۲ تشکیل شد.

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، سعید صادقی، مشاور شهردار تهران و رئیس ستاد دائمی خادم منتظر در نشست با شهردار و مدیران منطقه برگزارشد گفت: ستاد خادم المنتظر با رویکرد مدیریت فعالیت‌های داوطلبانه شهری و اقدامات خیرخواهانه، تشکیل شده است.
او استفاده از ظرفیت نیروهای داوطلب و جلب همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان  را از اهداف این طرح  برشمرد و افزود: بهره مندی از مشارکت تشکل های مردم نهاد، گروه های جهادی، مؤسسات خیریه، معتمدان محلی داوطلب و کانون های مساجد شهر برای حضور داوطلبانه  دراین فعالیت نیکوکارانه در دستور کار قرار دارد.
او افزود: حمایت از نیازمندان در قالب اطلاعات سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران که در سامانه سمات راه اندازی شده است انجام می شود.
حسن صفات، شهردار منطقه ۲در این نشست با اشاره به آمادگی مدیریت منطقه در اجرای برنامه ها و اهداف  ستاد خادم منتظر گفت:مدیریت فعالیت های داوطلبانه، کمک های مومنانه و اقدامات خیرخواهانه می تواند برنامه های حمایتی را در مسیر صحیح سوق دهد و هم افزایی در رسیدن به اهداف را موجب می شود.
او درادامه به اقدامات منطقه در بهره گیری از مشارکت سازمان های مردم نهاد و سایر نهادهای اجرایی در پیشگیری از شیوع ویروس کوئید ۱۹ اشاره کرد و گفت: طرح سلامت محور شهید سلیمانی که با مشارکت حوزه بسیج، شورایاری ها  و ... درحال اجرا است  و تلاش می شود با  هم افزایی و مشارکت از  ظرفیت های موجود  در پیشگیری از شیوع  کرونا و حل مشکلات اقتصادی مردم اثرگذار باشیم..
در پایان این نشست احکام اعضای ستاد خادم المنتظر اهدا شد و حسن صفات به عنوان رئیس ستاد خادم منتظر منطقه معرفی شد.

۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
کد خبر: 9840

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =