همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و به منظور دستگیری از نیازمندان و اجرای پویش همدلی و حمایت از خانواده های کم درآمد، ستاد خادم منتظر در شهرداری منطقه ۴ تشکیل و کار خود را آغاز کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "محمد محمددوست" شهردار این منطقه در جلسه ستاد خادم که با حضور سعید صادقی مشاور شهردار تهران و جانشین ستاد خادم منتظر برگزار شد گفت: دستگیری از نیازمندان در هر زمانی کاری بسیار نیکو و خداپسندانه است به ویژه در این دوران که شیوع ویروس کرونا مشکلات بسیار زیادی را برای اقشار جامعه به ویژه افراد کم درآمد جامعه ایجاد کرده است.
او اضافه کرد: شهرداری منطقه ۴ این آمادگی را دارد با مشارکت افراد خیر و نیکوکار اقدامات جهادی، در جهت دلجویی و کمک های مومنانه به افراد نیازمند و اجرای مطلوب پویش همدلی را در دستور کار قرار دهد.
در پنجاه و ششمین جلسه ستاد قائم منتظر "سعید صادقی" مشاور شهردار تهران گفت: استفاده از ظرفیت نیروهای داوطلب و جلب همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان در ماه مبارک رمضان از اهداف طرح ستاد خادم منتظر است.
صادقی اضافه کرد: در طرح ستاد خادم منتظر قرار است با همکاری تشکل های مردم نهاد، گروه های جهادی، مؤسسات خیریه، معتمدان محلی داوطلب و کانون های مساجد شهر برای حضور داوطلبانه مردمی در مراسم مرتبط و کمک به نیازمندان برنامه ریزی های مؤثر انجام شود.
در پایان این جلسه، ضمن انتصاب مهندس "محمد محمددوست" شهردار منطقه ۴ به عنوان "رئیس ستاد خادم منتظر منطقه ۴" احکام اعضای سایر اعضای این ستاد در منطقه اعطا شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲
کد خبر: 9857

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =