اجرای ۱۷۰کیلومتر خط کشی محوری در معابر منطقه۲ پایتخت

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲ اعلام کرد: با هدف ایمن‌سازی و سهولت در تردد وسایل نقلیه، عابرین پیاده و معلولان، خط‌کشی محوری بیش از ۱۷۰کیلومتر از معابر انجام شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲،امیرحسین حیدرنیا، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه با اعلام این خبر گفت: به منظور  ایمن‌سازی و سهولت در تردد وسایل نقلیه، عابرین پیاده و معلولان، خط‌کشی محوری بیش از ۱۷۰هزار متر ازطول معابر منطقه۲ تهران اجرا شد.
او افزود : خط‌کشی معابر به عنوان یکی از ادوات افقی کنترل ترافیک، تأثیر مهمی در تردد خودروها و نظم بخشیدن به ترافیک عبوری دارد، ایجاد ایمنی تردد عابرین پیاده با خط‌کشی عرض خیابان‌ها، مکانیزه کردن حرکت خودروها با خط‌کشی محوری انجام می‌شود.
او در ادامه گفت: عملیات خط کشی محوری براساس نیازسنجی صورت گرفته توسط نواحی، در سطح بزرگراه ها، معابر اصلی و خیابان های پر تردد انجام شده است.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲ در ادامه به بهسازی تجهیزات و المان های ترافیکی اشاره کرد و گفت.: ساماندهی پایانه های حمل و نقل عمومی ، بهسازی ایستگاه های اتوبوس و تاکسی و.. از دیگر اقدامات اجرایی در بهبود کیفیت خدمات رسانی به شهروندان است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶
کد خبر: 9868

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 5 =