آذین بندی فضای معابر جنوبی پایتخت در ماه مبارک رمضان

شهردار منطقه ۱۷ از آذین بندی فضای شهری منطقه ۱۷ به عنوان دارالشهدای تهران در ماه مبارک رمضان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۷، داود لطفی شهردار این منطقه در این باره گفت: اداره زیباسازی معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۷  همواره به منظور گرامیداشت مناسبت های گوناگون ملی و مذهبی اقدام به نصب بنرهای تبلیغاتی می کند، به همین خاطر در ماه مبارک رمضان نیز بنرهای تبلیغاتی در سطح شهر در جهت ایجاد فضای معنوی در شهر نصب شده است.

او افزود: ۴۲ بنر پرتابلی و ۶ بنر عرشه پل با طرح ماه مبارک رمضان در سطح معابر منطقه نصب شده است که میدان ۹ دی، ابوذر، مدافع حرم، بهاران اذین بندی و نصب پرچم رنگی نیز انجام شده، همچنین در میادین اصلی منطقه به دلیل حجم تردد خودروها ریسه های نوری برای شادابی بصری شهری نصب شده است.

شهردار منطقه ۱۷ به مسیرهای اصلی منطقه ۱۷ پرداخت و گفت: در خیابان ابوذر،کمالی و زمزم ریسه های نوری و توپی نصب شده است و همچنین ساختمان های شهرداری منطقه، نواحی سه گانه، معاونت اجتماعی، معاونت حمل و نقل و معاونت خدمات شهری آذین بندی با ریسه های نوری و پرچمی صورت گرفته است.

لطفی ادامه داد: در خیابان ابوذر ۱۵ طاق نصرت وجود دارد که  شب ها روشنایی زیبایی به نمایش می گذارد همچنین در ابتدای خیابان امین الملک طاق نصرت وجود دارد که نور پردازی آن فعال است.

او یکی از برنامه های زیباسازی معابرشهری در ایام ماه مبارک رمضان را توجه به بنای مساجد دانست که در این باره جداول برخی از معابر منطقه در کنار مساجد رنگ آمیزی شد و  رنگ آمیزی تابلو مساجد، شستشوی برخی از مساجد سطح منطقه صورت گرفته است.

شهردار منطقه ۱۷ به موضوع نصب پروژکتور درمیدان ۹ دی  اشاره کرد و گفت: در ایام نوروز نزدیک به ۵۰۰ عدد پروژکتور در زیر پل ۹ دی نصب شد تا شب ها جلوه زیبایی در این معبر مهم پایتخت به نمایش گذارد و به عنوان یکی از مهم ترین اقدامات اداره زیباسازی منطقه ۱۷ به حساب می آید.

۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶
کد خبر: 9877

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =