شهروندان حق نظارت و نظرسنجی بر روند اجرایی و پیشرفت پروژه های شهری را دارند

سی و یکم فروردین ماه ۱۴۰۰، پویش دیگری از سه شنبه های بدون خودرو در منطقه ۲۱ با حضور شهردار، معاونین و مدیران ارشد شهری این منطقه با هدف رصد و پایش نقطه به نقطه شهرک شهید هاشمی نژاد واقع در ناحیه یک برپا شد.

به گزارش شهر به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، رضا رجب زاده شهردار این منطقه مانند هفته های پیش، این هفته نیز پا به رکاب شد تا از نزدیک به بررسی وضعیت نگهداشت شهر در محدوده شهرک مسکونی شهید هاشمی نژاد ناحیه یک بپردازد.

او در حین انجام این بازدید میدانی صبحگاهی با تاکید بر این نکته که روند خدمت رسانی به صورت شبانه روزی در حال انجام است، گفت: شهروندان تهرانی به عنوان صاحبین اصلی شهر این حق را دارند تا بر روند اجرایی و پیشرفت پروژه های کوچک و بزرگ شهری نظارت داشته و از آنان نظرسنجی شود.

شهردار منطقه ۲۱ همچنین افزود: با پراکنش عادلانه و پیشرفت فیزیکی مطلوب در انجام پروژه های کوچک مقیاس (توسعه محله ای) میتوان گفت که تمامی محله ها در منطقه۲۱ فارغ از جمعیت ساکن و سطح برخورداری آنها، از مواهب زندگی شهری و بهبود سبک زندگی محله ای برخوردار شده است.

رجب زاده در ادامه تاکید کرد: باتوجه به آغاز فصل گرما، می بایست در زمینه "جمع آوری پسماندها، رفت و روب معابر، لایروبی انهار و همچنین آبیاری فضای سبز با نگاه ویژه به مدیریت بهینه آب" به صورت اصولی و به موقع اقدام کرد.

۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲
کد خبر: 9881

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =