استقبال شهروندان منطقه ۱۵ از غربالگری کرونایی

شهردار منطقه ۱۵ گفت: ۱۴۶ هزار خانوار منطقه ۱۵ در در منازلشان با اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی غربالگری شدند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، وحیدرضا انارکی محمدی در نخستین جلسه شورای اداری منطقه ۱۵ که با محوریت حمایت از تیم اجرایی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، به تشریح فعالیت طرح محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخت و گفت: فعالیت این طرح از آذر ۹۹ با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مرکز بهداشت شرق تهران و شهرداری منطقه آغاز شده و در هر ناحیه؛ یک سرا تجهیز و برای همکاری با طرح اختصاص یافته است.

او در ادامه افزود: در این مدت خدمات در دو بخش داخل پایگاه شهید حاج قاسم سلیمانی و خدمات محیطی ارائه شده و ۱۵۰ هزار نفر در سطح منطقه غربالگری و برای ۴۷۳ نفر از اهالی تست انجام شده است. تاکنون ۱۴۶ هزار خانوار نیز در درب منازلشان غربالگری شدند و کارشناسان نیز با مراجعه به ادارات، میادین تره بار، اسکان های کارگری، پایانه ها، مراکز تجاری و فروشگاه ها نسبت به غربالگری شهروندان اقدام کردند.

محمدی اضافه کرد:  اطلاع رسانی در سطح منطقه نیز با نصب ۷۰۰ متر بنر و توزیع ۲۰۰ هزار تراکت انجام شده است.

 با توجه به وضعیت قرمز کرونایی و بحران موج چهارم شیوع بیماری کرونا، در این نشست بر ضرورت حمایت همه جانبه از تیم اجرایی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی توسط اعضای شورای اداری منطقه تاکید شد.

نخستین جلسه شورای اداری منطقه ۱۵ با محوریت حمایت از تیم اجرایی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور شهردار منطقه ۱۵، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر، رئیس آموزش و پرورش منطقه، نماینده مرکز بهداشت شرق تهران، در محل ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر برگزار و در آن از خدمات شهرداری منطقه، معاونت فرهنگی و اجتماعی و اداره سلامت برای اجرای خوب طرح قدردانی شد.

۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
کد خبر: 9887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =