اولویت در انتصابات ، شایستگی و توانمندی افراد باشد

شهردار منطقه ۱۸ تهران گفت : امروز ما نیازمند اطلاع رسانی گسترده و قوی میان شهروندان هستیم و آنها باید بدانند پروژه های ماشین محور سنوات گذشته، در دوره فعلی به پروژه های انسان محور مبدل و تعالی شأن انسانی در حوزه مدیریت شهری را در اولویت کار قرار داده ایم.

به گزارش " شهر " به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه  ۱۸ ، سید محمد فیاض در نشست تودیع و معارفه سرپرست جدید اداره روابط عمومی منطقه و تعدادی از مدیران دایره های دیگر که بعدازظهر روز گذشته با حضور سمیه عالمی پسند معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران برگزار شد، طی سخنانی ضمن تقدیر از تلاشهای سید مسعود غیاثیان سرپرست پیشین، اکرم صوفی را به عنوان سرپرست جدید اداره روابط عمومی معارفه کرد.

او درباره نحوه انتخاب و انتصاب مدیران در منطقه گفت : در دوره فعلی مدیریت شهری ، افتخار داشته ایم تا اولویت در انتصابات ، شایستگی و توانمندی افراد باشد و هرگز نگاه جنسیتی نسبت به این مقوله نداشته باشیم و رجای واثق داریم که اگر بانوئی ، توانمندی مدیریت اجرائی دارد، نباید به واسطه کلیشه های جنسیتی ، جلوی پیشرفت و ترقی ایشان را بگیریم و از رویه مدیریت ریزبینانه و دقیق آنها نیز بهره برداری کنیم.

شهردار منطقه ۱۸ تهران در ادامه سخنان خویش گفت : مهمترین اقدامات مدیریت شهری ، اطلاع رسانی عمومی پروژه های عمرانی و زیرساختی بصورت گسترده به شهروندان است و امروز ما نیازمند این نوع اطلاع رسانی گسترده و قوی هستیم و آنها باید بدانند پروژه های ماشین محور سنوات گذشته ، در دوره فعلی به پروژه های انسان محور مبدل و تعالی ، شأن انسانی در حوزه مدیریت شهری را در اولویت قرار داده ایم.

همچنین سمیه عالمی پسند معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران نیز در این نشست گفت : جای افتخار دارد تا در راستای رشد و تعالی حوزه ارتباطات و روابط عمومی، در جمع همکاران پرتلاش این منطقه حاضر و بنا داریم با معرفی اکرم صوفی به عنوان سرپرست اداره روابط عمومی ، این جایگاه خطیر و مهم را به وی محول که با سوابق ارزشمندشان ، قطعا" به بهترین شکل و با تلاش مستمر نسبت به توسعه و پیشرفت اقدام خواهند کرد.

او ادامه داد : فشار کار روابط عمومی ها بسیار بالا بوده و کمترین وظیفه آنها پاسداشت جایگاه در درون و بیرون سازمان است. اعتقاد داریم که باید کسب جایگاه مدیریت در حوزه مدیریت شهری به واسطه رشد و تلاش پرسنل محقق شود که انتصاب امروز از نمونه های بارز ارتقا به واسطه توانمندی است. همکاری تمامی سطوح مدیریتی و کلیه همکاران منطقه در موفقیت روابط عمومی  مؤثر بوده و از همه عزیزان درخواست داریم تا با یاری یکدیگر نسبت به  این مهم اقدام نمایند.

 اکرم صوفی سرپرست جدید اداره روابط عمومی منطقه نیز در پایان نشست ضمن تقدیر از حسن اعتماد مدیریت شهری منطقه گفت : جای خرسندی دارد که در منطقه ای خدمت نمایم که  رأس مدیریت شهری آن، آشنا با حوزه رسانه، فرهنگ و ارتباطات است و به واسطه نگاه واسعه به مقوله ارتباطات و رسانه در حیطه مدیریت شهری، قطعا" بنده و همکارانم تمام تلاش خویش را به کار خواهیم بست تا بتوانیم با همکاری مستمر به بهترین شکل ممکن پیام سازمان را به مخاطبان برسانیم.

او اضافه کرد: مدیریت روابط عمومی منطقه با توجه به مجاهدت های خالصانه و فعالیتهای گرانسنگ همکاران عزیزی که پیشتر مسئولیت‌ این حوزه را بعهده داشته اند، قطعا" شایسته برنامه ریزی متعالی و فعالیت مستمر است، اما با توجه به تحولات سریع حوزه ارتباطات و اطلاع رسانی، قطعا" برنامه های ویژه و مستمری برای ارتباط مستمر با مخاطبان درون و بیرون سازمان داریم. تمام تلاش خود را معطوف آن خواهیم کرد که خدمات و پروژه های بنیادین و زیرساختی صورت پذیرفته در منطقه به عموم شهروندان به بهترین شکل معرفی شود.

اکرم صوفی از فعالان رسانه ای و دانش آموخته ارشد علوم ارتباطات اجتماعی است که سالها در جایگاه کارشناس و مدیر روابط عمومی در شهرداری تهران مشغول به فعالیت بوده و از آخرین مسئولیت های او می توان به مدیر دفتر و رئیس روابط عمومی نهاد راهبری و پایش طرحهای توسعه شهری تهران و مدیریت روابط عمومی مناطق ۲۲ و ۱۳ نیز اشاره کرد.

۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳
کد خبر: 9889

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =