فراخوان پویش مجازی «هفت سالگی» منتشر شد

پویش مجازی «هفت سالگی» با رویکرد اُنس بیشتر کودکان با خواندن نماز به همراه آموزش راهکارهای تشویق و ترغیب کودکان به نماز به همت فرهنگ‌ سرای اخلاق در طول ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از فرهنگسرای اخلاق، مرضیه خسروی بروجنی رییس فرهنگ‌سرای اخلاق و دبیر اجرایی پویش مجازی «هفت سالگی» با اشاره به اینکه آرزوی هر پدر و مادر این است که کودکشان براساس الگوهای اسلامی در مسیر موفقیت و سعادتمندی قدم بردارد، گفت: آموزش عبادات به کودکان از ظرافت و پیچیدگی‌های خاصی برخوردار است که با توجه به سن کودک، بهبود شیوه آموزش، ایجاد شرایط و اهتمام برای یادگیری می‌تواند زمینه شکوفایی استعدادهای معنوی فرزندان را فراهم تا آنان را برای بهره‌مندی بیشتر از فیوضات معنوی مهیا سازد.

وی افزود: اگر آگاهی‌های دینی درست و متناسب با سن کودکان ارائه شود، نقش مهمی در سرنوشت و آینده کودک ایفا می‌کند به طوری‌ که زندگی آنها جهت الهی پیدا کرده و آموزش نماز به کودکان نیز در همین راستا بوده تا در هنگام تکلیف، کاملاً آماده اقامه آن باشند.

به گفته خسروی بروجنی، خانواده‌ها برای شرکت کودکشان در پویش مجازی «هفت سالگی» ویدیویی از نماز خواندن کودک خود را تهیه و از طریق پیام رسان واتساپ به شماره 09216545784 ارسال کرده و ضمن بازنشر آن در صفحه اینستاگرام خود با هشتک #پویش_هفت_سالگی، صفحه مجازی «امیدهای فردا» به نشانی omidhayefarda@ را منشن یا تگ کنند.

رییس فرهنگ‌سرای اخلاق ادامه داد: پس از پایان ماه مبارک رمضان، از بین ویدیوهای ارسالی کودکان، ۱۵ ویدیویی که بیشترین پسند را در فضای مجازی داشته باشد، جوایز نقدی دو میلیون و پانصد هزار ریالی همراه با لوح تقدیر اهدا می‌شود.

دبیر اجرایی پویش مجازی «هفت سالگی» گفت: برای تبیین نحوه تشویق و ترغیب کودکان به یادگیری فریضه نماز توسط والدین و همچنین پاسخگویی به سوالات پدران و مادران از جمله دانستن سن آموزش نماز به کودکان، راهکارهای تشویقی و تربیتی برای نماز خواندن کودکان، ۲۰ ویدیوکلیپ با حضور دو تن از اساتید روان شناسی تهیه و تدوین و در صفحه مجازی «امیدهای فردا» به نشانی omidhayefarda@ برای استفاده و بهره‌مندی خانواده‌ها بارگذاری شده است.

دبیرخانه اجرایی پویش مجازی «هفت سالگی»، در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار واقع است و شماره تماس 33353600 آماده پاسخگویی به سوالات علاقمندان است.

۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳
کد خبر: 9890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =