آغاز عملیات ویژه نهرسازی در محور خیابان قزوین

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۱۰ با اشاره به اجرای عملیات عمرانی در ناحیه یک از آغاز عملیات ویژه نهرسازی و پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه پیاده روسازی در خیابان قزوین خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، ماندگار معاون فنی و عمران شهرداری منطقه با اعلام این خبر افزود: در راستای اجرای پروژه های محرک توسعه محلی بر اساس مطالعات و کارشناسی های انجام شده و طبق برنامه ریزی و زمانبندی های صورت گرفته از ابتدای سال فعالیت های عمرانی منطقه آغاز و با جدیت دنبال می شـود.

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه در ادامه نوسازی و بهسازی پیاده روها و انهار و جداول منطقه را امری ضروری تلقی کرد و افزود: با توجه به نصب انشعابات فاضلاب شهری و بر اساس درخواست شورایاری و اهالی محل عملیات تخریب و جمع آوری نهرهای قدیمی و احداث نهرهای جدید در محور قزوین، خیابان تیموری، کوچه رسولی و خیابان ابراهیم حسینی کوچه کهندانی اجرا و در مجموع ۲۵۰ متر طول نهر روسی به کانیو تبدیل شد.

او در بخشی از سخنان خود بر توسعه سیستم مدیریت سیلاب و روان آب های شهری متناسب با توسعه شهر تاکید کرد و گفت: انهار قدیمی به دلیل ورود فاضلاب خانگی سبب انتشار آلودگی و بوی نامطبوع و همچنین انباشت زباله در محیط شهری می شود و این پروژه با هدف رفع آن و ارایه خدمات به شهروندان در دستور کار قرار گرفت.

ماندگار در خاتمه با اشاره به پیاده روسازی محور قزوین به مساحت ۶۰۰ مترمربع و احداث ۶۰ متر مسیر ویژه نابینایان از پیشرفت ۸۰ درصدی این پروژه داد و عنوان کرد: انجام فعالیت ها، خدمت رسانی به شهروندان و رفع چالش های موجود در منطقه با وجود شرایط شیوع ویروس کرونا همچنان ادامه دارد.

۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷
کد خبر: 9891

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =