اجرای ۴ هزار متر مربع پروژه کوچه رنگی در سطح منطقه ۵

محمود کلهری شهردار منطقه ۵ با تاکید بر استفاده از رنگ و نقاشی در سازه های شهری که به نشاط و سر زندگی جامعه و شهروندان کمک می کند گفت:پروژه عظیم کوچه رنگی در فاز اول در ۴ هزار متر مربع در سطح منطقه ۵ اجرایی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵،محمود کلهری شهردار منطقه۵ به اهمیت استفاده از المان های هنری،رنگ آمیزی و نقاشی در سازه های شهری اشاره کرد و افزود: در کار لزوم اجرایی کردن پروژه های شهری،استفاده از رنگ های شاد و نقاشی ها در این پروژها ها کمک شایانی به بالارفتن نشاط و شادابی شهروندان خواهد کرد.

او افزود:در این راستا اجرای پروژه کوچه رنگی در سطح منطقه ۵ کلید خورد که در فاز اول محله حصارک برای اجرای این پروژه به عنوان پایلوت در نظر گرفته شد.

شهردار منطقه ۵ به حدود ۵۰ پروژه رنگ و نقش در این محله اشاره کرد و افزود: چهار پروژه کوچه رنگی و نزدیک به ۴۵ پروژه رنگ و نقش در این محله به پایان رسیده است.

کلهری با بیان اینکه در فاز اول ۴ هزار متر مربع از این طرح در سطح منطقه اجرایی شد افزود: پروژه کوچه رنگی یکی از پروژه های عظیم منطقه ۵ است که با توجه به نامگذاری این منطقه به نشاط و آرامش و شادابی اهتمام ویژه ای به عملی شدن آن در تمام سطح منطقه داریم.

۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲
کد خبر: 9896

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =