یک قرن سلامت در آیینه بلدیه

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۱۷، از اجرای ویژه برنامه های هفته ملی سلامت از ۱ تا۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 17؛ شهریار رشید علیپور معاون امور اجتماعی و فرهنگی این  منطقه با اعلام این خبر گفت: روز جهانی و هفته ملی سلامت فرصت مناسبی است تا ضمن هم افزایی، در جهت دهی فعالیتها و برنامه های حوزه سلامت در مسیری عادلانه تر و برای ساخت جوامعی سالم‌تر گام برداریم.

او خاطر نشان کرد: اداره سلامت منطقه۱۷ طبق سال های گذشته به مناسبت گرامیداشت هفته ملی سلامت با مشارکت کانون های اجتماع محور سلامت، خانه های سلامت و فضاهای مختلف فرهنگی و آموزشی و... برنامه های از قبیل وبینار آموزشی و تخصصی " یک قرن سلامت در آینه بلدیه"، اهدا لوح فشرده به همراه یک شاخه گل به در منازل دبیران منطقه ای کانون های اجتماع …را به اجرا می گذارد.

علیپور به شعار هر روز هفته سلامت اشاره کرد، گفت: روز نخست شعار« همراهی با مدافعان سلامت»، دومین روز « مشارکت اجتماعی، همدلی و وفاق ملی»، سومین روز «آموزه های دینی و پیوند نهادهای مذهبی و نظام سلامت»، چهارمین روز « ارتقای نظام شبکه بهداشتی، درمانی و مراقبت های بهداشتی اولیه»، پنچمین روز« رسانه ها، آموزش و فرهنگ سازی»، ششمین روز« پژوهش، فناوری، پشتیبانی و مانع زدایی ها از تولید» و آخرین روز هفته سلامت با شعار« مشارکت بین بخشس و مسئولیت اجتماعی» به پاین خواهد رسید.

۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰
کد خبر: 9913

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 11 =