محور خاوران در منطقه ۱۴ تهران بهسازی شد

معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری منطقه ۱۴ از بهسازی خیابان خاوران به عنوان یکی از مهمترین محورهای مواصلاتی این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه ۱۴، محمد هادی علی احمدی با بیان این خبر گفت: عملیات بهسازی محورهای مواصلاتی منطقه با هدف روان سازی ترافیک و توسعه شریان های ارتباطی در اولویت اقدامات شهرداری قرار دارد که در این راستا محور خاوران؛ حد فاصل میدان خراسان تا بزرگراه امام علی(ع) ساماندهی و بهسازی شد.

علی احمدی افزود: جمع آوری انهار سرپوشیده و روکش آسفالت مکانیزه به مساحت ۱۵ هزار مترمربع تا مرمت و پیاده رو سازی و آماده سازی ایستگاه های BRT به طول  ۶۵۰ متر از فعالیت های انجام شده در این محور بود.

وی همچنین احداث خیابان الله اکبر را  به عنوان یکی دیگر از پروژه های شاخص منطقه نام برد که برای تسهیل دسترسی به محدوده های غربی و شمالی منطقه و دسترسی بزرگراهی به بهره برداری رسیده است.

معاون شهردار منطقه ۱۴ محوطه سازی ایستگاه مترو و پایانه تاکسی بسیج را به عنوان سومین پروژه اولویت دار مدیریت شهری این منطقه برشمرد و گفت: با هدف دسترسی آسانتر شهروندان به حمل و نقل عمومی، در محدوده بوستان بزرگ بسیج محوطه سازی ایستگاه مترو و پایانه تاکسی به طور کامل انجام گرفت.

۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
کد خبر: 9919

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =