تیتر سه زیرسرویس
-
چهارمین قسمت کمیکموشن منتشر شد
چهل سردار با خاطرهای از شهید حاج قاسم سلیمانی
مدیریت محصولات سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، چهارمین قسمت کمیکموشن «چهل سردار» را با به تصویر کشیدن خاطرهای از سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تولید و در فضای مجازی منتشر کرد.
-
تجلیل از کودکان پایتخت در نمایشگاه نقاشی کودکان
روز دوشنبه ۶ بهمن ماه نمایشگاه نقاشی کودکان افتتاح شد و با همراهی ۱۰ کودک که در این افتتاحیه شرکت کردند این کودکان نمایشگاه را افتتاح کردند.
-
آیین رونمایی از کتاب «جذبه مشرقی» در فرهنگسرای خانواده
آیین رونمایی از کتاب «جذبه مشرقی» سهشنبه ۷ بهمن ساعت ۱۱ در فرهنگسرای خانواده برگزار میشود.
-
برگزاری افتتاحیه هفته فرهنگی غزه در باغ موزه هنر ایرانی
مراسم افتتاحیه هفته فرهنگی غزه نماد مقاومت پنجشنبه ۲ بهمن ماه با حضور شخصیت های سیاسی و فرهنگی و رهبران گروههای جهادی در باغ موزه هنر ایرانی برگزار خواهد شد.
-
امضای تفاهمنامه سازمان فرهنگی و معاونت حمل و نقل
رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در آیین امضای تفاهمنامه همکاری بین این سازمان با معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: فراموش نکنیم اگر راننده تاکسی ارتقای فرهنگی پیدا کند در ارتقای فرهنگی جامعه نیز تاثیر دارد.
-
فرهنگسرای آفتاب پویش مردمی «گرهگشا» را برگزار میکند
همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) پویش «گرهگشا» در فرهنگسرای آفتاب برگزار خواهد شد.
-
انتشار سومین قسمت کمیکموشن «چهل سردار»
مدیریت محصولات سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران سومین قسمت کمیکموشن «چهل سردار» را همزمان با ایام فاطمیه تولید و در فضای مجازی منتشر کرد.
-
برپایی«روضههای خانگی» ایام فاطمیه در تهران
فرهنگسرای امید در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و با توجه به لزوم رعایت پروتکلهای بهداشتی، اقدام به برپایی روضههای خانگی کرده است.
-
سامانه آموزش آنلاین «شهرآموخت» گستردهتر شد
مدیرعامل موسسه آموزش شهر گفت: سامانه آموزش آنلاین «شهر آموخت» با شعار «به بزرگی شهر، به تنوع شهروندان» از ابتدای تیرماه امسال راهاندازی و در ۶ ماه گذشته به یکی از بزرگترین سامانههای آموزش آنلاین تبدیل شد.
-
تکنیکهای ارتباطی در مدیریت شهری
حدود نیم قرن از پیدایش روابط عمومی نوین در آغاز دهه ۳۰ شمسی در قرن بیستم میگذرد، زمانی که شرکت نفت ایران طلایه دار و پیشکسوت این رشته در ایران شد. اما متاسفانه روابط عمومی ها نتوانسته اند تاکنون رویکردهای مشخصی را برای فعالیتهای روزمره و برنامه ریزی شده خود بیابند و تنها، ترسیمی ابتدایی از فعالیت ها را یافته اند.