تیتر یک پرونده

  • میدانگاه جایگزین پایانه تجریش

    میدانگاه جایگزین پایانه تجریش

    در طرح جدید منطقه یک شهرداری تهران، میدانگاه جایگزین پایانه تجریش می شود.

  • ماجرای تخریب شیر میدان حر

    ماجرای تخریب شیر میدان حر

    مرمت و بازسازی شیرهای میدان حر پس از یک دهه در دستود کار مدیریت شهری قرار گرفت .با تخریب یکی از شیرهای میدان حر حساسیت ها برای حفظ میدان بالا گرفت.در این پیگرد پیگیر ماجرا شدیم

  • افزایش اجاره‌بها، چالش روزهای کرونایی دکه‌دارها

    افزایش اجاره‌بها، چالش روزهای کرونایی دکه‌دارها

    اعتراض برخی دکه‌داران از افزایش نرخ اجاره‌ بها با توجه به روزهای کرونا.مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر: افزایش اجاره بها بر اساس مصوبه شورای شهر بود که البته با این افزایش باز هم اجاره کیوسک ها زیاد نیست و بیشترین اجاره بها یک میلیون و دویست هزار تومان است ،اما شهرداری تهران هم تا ۳۵درصد معوقات را باتوجه به شرایط کرونا به آن‌ها تخفیف داد

  • دوچرخه‌های بیدود به منطقه۸ تهران می‌رسد؟

    دوچرخه‌های بیدود به منطقه۸ تهران می‌رسد؟

    دوچرخه‌های بیدود به منطقه۸ تهران می‌رسد؟

  • همسایگان شاکی مهرآباد

    همسایگان شاکی مهرآباد

    همسایگان شاکی مهرآباد

  • پس‌کوچه‌هایی که پارکینگ شدند

    پس‌کوچه‌هایی که پارکینگ شدند

    پس‌کوچه‌هایی که پارکینگ شدند

  • شیخ‌هادی کی سامان می‌یابد؟

    شیخ‌هادی کی سامان می‌یابد؟

    به گفته یکی از ساکنان محله شیخ‌هادی که از محله‌های قدیمی تهران است، معابر آن نیازمند ترمیم و رسیدگی‌ است. شهردار ناحیه ۱ منطقه ۱۱ از برنامه‌های شهرداری تهران با توجه به پروژه‌های توسعه محلات پایتخت، از پروژه‌های تعریف شده برای شیخ‌هادی می‌گوید.

  • گره کور ۴۰ ساله در اسلام‌آباد چه زمانی باز می‌شود؟

    گره کور ۴۰ ساله در اسلام‌آباد چه زمانی باز می‌شود؟

    توسعه‌نیافتگی و نبود امکانات در محله اسلام‌آباد با وجود قدمت ۴۰ ساله در شمال تهران و قرار گرفتن در میان ساختمان‌ها و برج‌های شهرک آتی‌ساز و بلوار ۲۴ متری سعادت‌آباد، از مشکلات اهالی بوده و به دلیل عدم داشتن سند مالکیت برخی، حتی به این محله، اسکان غیررسمی اطلاق می‌شود.

  • زمین‌های بایر امروز؛ فضای سبز فردا

    زمین‌های بایر امروز؛ فضای سبز فردا

    زمین‌های بایر امروز؛ فضای سبز فردا

  • انتظار دریافت واکسن کرونا در سایه اولویت‌بندی وزارت بهداشت

    انتظار دریافت واکسن کرونا در سایه اولویت‌بندی وزارت بهداشت

    بیش از یک ماه از آغاز واکسیناسیون علیه کرونا در کشور می‌گذرد، اما هنوز برخی از مشاغل پرخطر در اولویت تزریق واکسن قرار نگرفته‌اند.رانندگان تاکسی به عنوان یکی از این مشاغل، خواستار در اولویت قرار گرفتنشان برای دریافت واکسن کرونا هستند.حمید چوبینه، مدیرعامل شرکت شهرسالم شهرداری تهران، از آمادگی برای تهیه واکسن کرونا در صورت حل شدن موانع قانونی خبر می‌دهد.

  • صفر تا صد یک‌طرفه‌شدن خیابان شهرداری در نوروز ۱۴۰۰

    صفر تا صد یک‌طرفه‌شدن خیابان شهرداری در نوروز ۱۴۰۰

    مدیریت شهری تهران در صدد است تا در نوروز ۱۴۰۰، خیابان شهرداری در شمال پایتخت را یک‌طرفه کند.شهردار منطقه یک شهرداری تهران، جزئیات این طرح که برای کسبه و ساکنان، موجب ابهامات و نگرانی‌هایی شده، را تشریح کرده و می‌گوید که ۵۰ درصد ترافیک به خیابان حمید منتقل خواهد شد.

  • در بی‌بی شهربانو چه خبر است؟

    در بی‌بی شهربانو چه خبر است؟

    به گفته شهروندان، بنای بی‌بی شهربانو به دلیل برداشت‌های بی‌رویه از کوه‌های اطراف، در معرض تخریب است. فرهاد افشار، شهردار منطقه ۲۰ تهران، در این قسمت از پیگرد، آخرین وضعیت این بنا و اقدامات انجام شده برای جلوگیری از تخریب آن را تشریح کرده است.

  • خانی‌آباد نو؛ بدون دیوار صوتی

    خانی‌آباد نو؛ بدون دیوار صوتی

    مشکل آلودگی صوتی در تهران ۳۰-۲۰ دسی‌بل بیشتر از حد مجاز است؛ نصب دیوارهای صوتی در بزرگراه‌ها، یکی از راه‌حل‌های کاهش این آلودگی به شمار می‌رود؛ اما در برخی از بزرگراه‌های پایتخت مانند تندگویان در محدود خانی‌آبادنو در منطقه ۱۹ شهرداری تهران با وجود نزدیکی به مناطق مسکونی، نه تنها دیواره صوتی ندارد، بلکه شرایط نصب آن نیز وجود ندارد.

  • بازار آهن شادآباد ساماندهی می‌شود؟

    بازار آهن شادآباد ساماندهی می‌شود؟

    بازار آهن شادآباد ساماندهی می‌شود؟

  • پارکی که خاک شد

    پارکی که خاک شد

    شهرداری منطقه ۱۹ تهران، در پاسخ به پیگیری و سوال یکی از ساکنان محله نعمت‌آباد، از چرایی جایگزین شدن پارک پوریای ولی و تغییر کاربری زمین آن می‌گوید؛ از زمین وقفی تا درخواست پروانه ساخت با توجه به طرح تفصیلی ابلاغی در سال ۱۳۹۱.

  • آخرین وضعیت شن‌چاله‌های خلیج‌فارس

    آخرین وضعیت شن‌چاله‌های خلیج‌فارس

    یکی از ساکنان منطقه ۱۸ شهرداری تهران، از خطرات احتمالی ناشی از ریزش گودال‌های بزرگ معادن شن و ماسه خلیج‌فارس، مانند از دست دادن بخشی از شهرک الماس، بستر رودخانه کن و ریل راه‌آهن، خبر می‌دهد. معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۱۸، با اعلام اینکه از سال ۹۴ هیچ استخراجی در این معادن انجام نمی‌شود، از اقدامات صورت گرفته برای مقاوم‌سازی این شن‌چاله‌ها می‌گوید.

  • صافکارهای سرگردان صیاد

    صافکارهای سرگردان صیاد

    نارضایتی ساکنان منطقه ۷ شهرداری تهران به فعالیت صافکارها در حاشیه بزرگراه صیاد شیرازی، موضوعی است که معاون خدمات شهری این منطقه، در پیگرد به شهروندان پاسخ داده است.

  • چالش پیاده‌رو برای شهروندان

    چالش پیاده‌رو برای شهروندان

    یکی از شهروندان ساکن منطقه ۷ تهران، با ارسال ویدئویی، چالشی به نام کمبود یا نبود پیاده‌رو در برخی از کوچه‌های این منطقه را عنوان کرده است. معاون فنی و عمرانی شهردار منطقه ۷، در پاسخ به این شهروند، از برنامه‌های شهرداری برای توسعه محلات در قالب پروژه‌های کوچک‌مقیاس محله‌محور می‌گوید. «پیگرد» برنامه‌ای از شبکه شهر که در آن مدیران شهرداری تهران به شهروندان پایتخت پاسخ می‌دهند.

  • اینجا از اتوبوس خبری نیست؟

    اینجا از اتوبوس خبری نیست؟

    چالش ساکنان منطقه ۲۲ شهرداری تهران که از مناطق جدید پایتخت به حساب می‌آید و در آن ۳۵۰ هزار نفر زندگی می‌کنند، کمبود حمل و نقل عمومی است. با درخواست و سوال شهروندان در این قسمت از پیگرد این مشکل منطقه از سید مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری پیگیری شد.

  • مشکلات شهری را با ۱۳۷ پیگیری کنید

    مشکلات شهری را با ۱۳۷ پیگیری کنید

    معاون خدمات شهری منطقه ۷ شهرداری تهران در پاسخ به یکی از ساکنان منطقه که به عدم نظافت کوچه خود معترض بود گفت که با پیگیری مشکلات شهری از سامانه ۱۳۷ در صورت وقت گیر نبودن کمتر از ۲۴ ساعت مشکل ل می‌شود و پیگیری از طریق سامانه به سرعت بخشیدن حل مشکلات کمک می‌کند.