تیتر یک پرونده

  • شب سیاه نیست

    شب سیاه نیست

    پدیده بی‌خانمانی چهره متفاوتی به شب‌های تهران داده و شهرداری تنها نهادهای درگیر با پدیده بی‌خانمانی است. با مددکاران شیفت شب همراه شدیم تا چهره سخت بی‌خانمانی و تلاش‌های آن‌ها را نشان دهیم.

  • قسمت چهارم: فراموش‌شدگان

    شیفت شب

    قسمت چهارم: فراموش‌شدگان

    ۲۵ گرمخانه، سامان‌سرا و همراه‌سرا به بی‌خانمان‌ها در تهران خدمات می‌دهد. با تاریکی هوا، زیستی دیگر در پایتخت آغاز می‌شود؛ در این قسمت از برنامه «شیفت شب»، سید مالک حسینی، رییس سازمان رفاه شهرداری تهران در سمت شهردار شب از اقدامات شهرداری برای اسکان و رسیدگی به آسیب‌دیدگان اجتماعی در قالب گرمخانه‌ها، سامان‌سراها و همراه‌سراها می‌گوید. گزارشی از فرانک جواهری برنامه شیفت شب با شهرداران شب همراه می‌شود تا روایت شب‌های تهران را برایتان بازگو کند.

  • قسمت سوم: تهران، شهر همیشه بیدار

    شیفت شب

    قسمت سوم: تهران، شهر همیشه بیدار

    با تاریکی هوا، زیستی دیگر در پایتخت آغاز می‌شود؛ در این قسمت «شیفت شب»، با سیدمناف هاشمی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار تهران که شهردار شب است، همراه شدیم تا اداره شبانه در شهر را ببینیم. در زیست شبانه تهران، علاوه بر پرسنل خدماتی، نیروهایی نیز در بخش‌های مختلف شهر مانند تاسیسات در حال کارند؛ و فعالیت‌هایی مثل سیم‌کشی‌های هوایی که برای راه اندازی اتوبوس‌های برقی است را انجام می‌شود. شیفت شب با شهرداران شب همراه می‌شود تا روایت شب‌های تهران را برایتان بازگو کند.

  • قسمت دوم: هراس از فرسودگی های پایتخت

    شیفت شب

    قسمت دوم: هراس از فرسودگی های پایتخت

    در شیفت شب با شهرداران شب همراه هستیم تا روایت شب‌های تهران را بگوییم.در قسمت دوم همراه با رییس سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران، شبی دیگر از پایتخت را می بینیم.

  • قسمت اول: شغل شریف

    شیفت شب

    قسمت اول: شغل شریف

    شیفت شب با شهرداران شب همراه می‌شود تا روایت شب‌های تهران را برایتان بازگو کند. دست‌هایی که گاهی حرکتشان فراموش می‌شود. قسمت اول این برنامه روایت ایستگاه خدمات شهری بیهقی است.چندین هزار نفر شبانه‌روزی در عرصه پسماند تهران فعال هستند تا زباله‌های تهران در ایستگاه خدمات شهری تخلیه شود. گزارشی از فرانک جواهری