مسابقه آنلاین «رازهای آسمانی» در نرم افزار روبیکار

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مسابقه رازهای آسمانی را برگزار و برندگان را روز عید فطر معرفی می کند.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه خبری ـ تحلیلی فرهنگ وهنر، رضا دوستعلی، مدیر فرهنگی، هنری منطقه ۴ و دبیر ویژه‌ برنامه «رازهای آسمانی» درباره این رویداد گفت: امسال با عنایت به تجربه‌های گذشته مسابقه «رازهای آسمانی» همزمان با اجرای ویژه برنامه «بر آسمان جانان» سازمان به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه چهار، از طریق فضای مجازی و به صورت فراگیر اجرا می‌شود.


رییس فرهنگسرای اشراق در تشریح مسابقه رازهای آسمانی افزود: این مسابقه با شعار به وقت خدا و با هدف انس با قرآن و بهره‌برداری از متون مرجع دینی با محوریت قرآن کریم و همچنین گسترش فرهنگ حلم، صبر، احترام، آرامش و مهربانی در روابط فردی، جمعی و  خانواده برگزار می‌شود.


رضا دوستعلی همچنین اظهار داشت: ایجاد جریان فرهنگی در شهر و ماه نزول قرآن، فراهم آوردن زمینه‌های گسترش فضایل اخلاقی در جامعه و همچنین ایجاد فضای شادابی و نشاط معنوی و تمایز آن با سایر ماه‌ها با تاکید بر رمضان‌المبارک بودن این ماه از اهداف عملیاتی مسابقه «رازهای آسمانی» است.


دوستعلی اضافه کرد: این مسابقه تحت عناوین و موضوع‌هایی از جمله صله رحم، تقوی، پاک‌زبانی، انصاف و عدالت ، توکل، تهجد، اخلاق، مجاهدت، صبر و حلم، امید و سلامت است.


مدیر فرهنگی هنری منطقه 4 همچنین تصریح کرد: مسابقه به مدت 15 شب از 14 رمضان تا شب عید فطر برگزار خواهد شد. این برنامه، یک مسابقه برخط (آنلاین) با موضوع‌های 15 گانه از تاریخ 7 تا 21 اردیبهشت‌ماه 1400 از ساعت 18 هر روز برگزار می‌شود. هر شب 4سوال چهارگزینه‌ای با توجه به موضوع‌های روز و از طرف کارشناسان مذهبی و با محوریت قرآن  طراحی خواهد شد که مخاطبان به سوالات جواب خواهند داد. 15 جایزه 2 میلیون تومانی به کسانی که در طول 15 روز مسابقه، بیشترین امتیازات را کسب کنند اهدا خواهد شد.


دبیر مسابقه رازهای آسمان از علاقه مندان خواست در کانال روبیکا به نشانی  https://rubika.ir/Eshragh  عضو شوند و یا سوالات مسابقه  «رازهای آسمانی» در صفحات اینستاگرام فرهنگسراهای شهر تهران دریافت کنند و پاسخ سوالات را به شماره تلفن09393428043 با قید کد ملی ارسال فرمایند.


رئیس فرهنگسرای اشراق در انتها یادآور شد: قرعه‌کشی نهایی در روز شب عید فطر 22 اردیبهشت ماه انجام و برگزیدگان معرفی خواهند شد.  


علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک https://rubika.ir/Eshragh به کانال مسابقات رازهای آسمانی بپیوندند و برای اطلاعات بیشتر با شماره 1837 تماس حاصل نمایند. همچنین برای اطلاع بیشتر به صفحه اینستاگرام فرهنگسرای اشراق به نشانی Eshragh.farhangsara @ و به سایت eshragh.farhangsara.ir مراجعه نمایند.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴
کد خبر: 10009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 11 =