۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
کد خبر: 10020

میرعامل شرکت شهرسالم:

حتی یک مورد واکسیناسیون در میان مدیران شهری نداشتیم

تاکسیرانی و اتوبوسرانی بیشترین مبتلایان و متوفیان کرونا در شهرداری را دارند
حتی یک مورد واکسیناسیون در میان مدیران شهری نداشتیم

مدیرعامل شرکت شهر سالم با اشاره به تزریق واکسن برای کارکنان بهشت زهرا و سازمان پسماند و آغاز واکسیناسیون کادر درمان شرکت شهر سالم گفت: در شهرداری تهران، سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی بیشترین مبتلایان و متوفیان کرونا را داشته‌اند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، حمید چوبینه در پاسخ به این سوال که تاکنون چند نفر در شهرداری تهران از مدیران و معاونان شهردار یا شورای شهری در مقابل کرونا واکسینه شده‌اند، اظهار داشت: تاکنون حتی یک مورد واکسیناسیون در این زمینه به ما گزارش نشده است.

او افزود: واکسیناسیون کارکنان بهشت زهرا و سازمان پسماند انجام شده و از دیروز واکسیناسیون کادر درمان شرکت شهر سالم که تعدادشان حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ نفر است نیز آغاز شد.

مدیرعامل شرکت شهر سالم خاطرنشان کرد: بر اساس آمارهای رسمی تاکنون ۳هزار و ۵۲ نفر در شهرداری مبتلا به کرونا شده و ۶۲ نفر نیز جان خود را از دست دادند که البته آمار غیررسمی بیشتر از این تعداد است چرا که برخی از سازمان‌ها ممکن است آمار جدید مبتلایان متوفیان را به شهرداری اعلام نکرده باشند.

چوبینه بیان داشت: بر اساس آنچه که مدیران مربوطه در شهرداری تهران اعلام کردند به سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی بیشترین مبتلایان و متوفیان کرونا را داشته‌اند.

او گفت: در صورتی که شرایط برای تامین و خرید واکسن توسط شهرداری فراهم شود قطعاً ۳۰۰ هزار نفر از خانواده شهرداری تهران را با اولویت بندی در مقابل کرونا واکسینه می‌کنیم.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
کد خبر: 10020

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =