۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰
کد خبر: 10077
لایروبی مسیل های منطقه ۹

به همت اداره قنوات و مسیل های منطقه ۹، مانور آزمایش و بکارگیری دستگاه های لایروب جنتکس به منظور سنجش نحوه کیفیت و کمیت لایروبی با قابلیت رفع انسداد احتمالی در کانال ها، در غرب پایتخت انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، مصطفی دینی، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اعلام این خبر گفت: با تعامل صورت گرفته بین اداره کل خدمات شهری شهرداری تهران و اداره مسیلها و قنوات معاونت خدمات شهری ومحیط زیست منطقه، مانورعملیاتی بکارگیری دستگاه های جنتکس به منظور لایروبی در حوضچه شمالی بوستان المهدی و کانال نوری نیارکی به طول ۴۰۰ متر  صورت گرفت.
او افزود: ارتقاء ماشین آلات لایروبی مسیل ها، قنوات و کانال های سطح شهر یکی از اهداف معاونت خدمات شهری می باشد که در این راستا مانور آزمایش و بکارگیری دستگاه های لایروب جنتکس با حضور عطایی مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران و مدیران شهری در منطقه ۹ برگزار شد.
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۹ یادآور شد: دستگاه جنتکس، یکی از ماشین آلات مجهز لایروبی مسیل ها و قنوات و کانال ها در سطح شهر است که همزمان کار رفع انسداد کانال و شستشو با واتر جت پرفشار را انجام داده و در حوزه شهری مورد استفاده قرار می گیرد.

۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰
کد خبر: 10077

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =