۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
کد خبر: 10121
پاکبانان منطقه ۱۹ واکسینه شدند

طرح واکسیناسیون بیش از ۷۰ نفر از پاکبانان و کارگران خدمات شهری منطقه ۱۹ براساس اولویت بندی انجام شده در وزارت بهداشت، اجرا شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی شهردار منطقه، پاکبانان را از اقشار زحمت کش در صف مقابله با انتشار ویروس کرونا خواند و افزود: پاکبانان به دلیل تماس مستقیم با پسماندها و خطرات ناشی از آلودگی آن ها در ابتلا به کرونا، از گروه های اولویت دار در دریافت واکسن کرونا قرار گرفته اند و در همین راستا نیز لیست کارگران حائز شرایط ابلاغی، پس از پالایش و بررسی های لازم جهت تأیید و انجام واکسیناسیون به مرکز بهداشت جنوب تهران ارسال شد.  
به گفته او در این طرح اولویت با افرادی است که سن بالای ۵۰ و یا بیماری زمینه ای دارند و بر همین اساس نیز ۷۳ نفر از پاکبانان و کارگران خدمات شهری این منطقه طی هماهنگی صورت گرفته با مرکز بهداشت جنوب تهران، روز چهارشنبه ۸ اردیبهشت در بوستان ابریشم (واقع در منطقه ۱۶) واکسینه شدند.
این مسئول در تشریح دیگر اقدامات صورت گرفته برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا در کارگران خدمات شهری گفت: توزیع ماسک بین بیش از ۵۰۰ پاکبان منطقه، ضدعفونی مستمر ساختمان های اسکان کارگری، شستشوی مداوم لباس های کارگران و آموزش به آنها در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی و راهکاری پیشگیری از ابتلا به کرونا از جمله این اقدامات محسوب می شوند.

۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
کد خبر: 10121

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =