دیدار شهردار منطقه 8، با رییس آموزش و پرورش منطقه

به مناسبت فرارسیدن دوازدهم اردیبهشت روز معلم، شهردار منطقه 8، با رییس آموزش و پرورش منطقه 8 تهران، دیدار و این روز را به وی و همه معلمان تبریک گفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 8، مسعود رنجبریان ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید مطهری و تبریک روز معلم گفت: روز معلم فرصتی است مغتنم تا از تلاش‌های معلمان عزیز در عرصه تعلیم و تربیت و پرورش جامعه تجلیل شود.

شهردار منطقه افزود: جلوگیری از آسیب های اجتماعی و فرهنگی و آگاه نمودن خانواده ها، نیاز ضروری جامعه امروزی است که به این امر بیشتر باید اهتمام ورزید.

وی ادامه داد: مجموعه شهرداری منطقه آماده هرگونه همکاری و تعامل با آموزش و پرورش  است چرا که همکاری بین بخشی کلید واژه مهمی است که در صورت تحقق می تواند بسیاری از مشکلات را رفع و رجوع کند. امیدواریم با تعامل و همکاری بین مجموعه شهرداری و آموزش و پرورش در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و آموزش شهروندی و... بیش از پیش گام برداریم.

مینو زمان مدیر مدیر آموزش و پرورش منطقه 8 تهران با اشاره به تعامل خوب با شهرداری منطقه در رفع و رجوع مشکلات گفت: بدون شک با همکاری و تعامل دو سویه می توانیم بسیاری از مسائل مرتبط با آموزش و پرورش را مرتفع کنیم.

امیدواریم تعامل سازنده و مثبت بین این دو مجموعه همچنان پایدار باشد چرا که هدف همه ما آموزش و پرورش انسان ها برای جامعه است.

در این دیدار با اهدای گل و لوح سپاس، از رییس آموزش و پرورش منطقه 8 تهران و مدیر و کارکنان تجلیل شد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
کد خبر: 10187

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =