رشد ۳۳ درصدی اکران های شهرداری در سال ۹۹

شهر: بررسی میزان متراژ اکران طرح های فرهنگی و مذهبی شهرداری تهران در سطح شهر، میانگین رشد ۳۳ درصدی را در سال ۹۹ در مجموع متراژ اکران این طرح ها نسبت به سال ۹۸ نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار شهر، اکران طرح‌های فرهنگی مذهبی در مناسبت‌های مختلف در سطح شهر توسط شهرداری تهران از موضوعاتی است که همواره مورد توجه شهروندان و رسانه ها قرار داشته و البته بعضاً با انتقاداتی به دور از انصاف و واقعیت از سوی برخی از افراد و رسانه‌ها مواجه بوده است.

نگاهی به عملکرد سازمان زیباسازی شهرداری تهران و مقایسه میزان اکران ‌در ۱۱ طرح فرهنگی و مذهبی در دو سال ۹۸ و ۹۹ حکایت از رشد میزان و متراژ اکران در همه زمینه‌ها به جز یک مورد دارد.

برهمین اساس متراژ اکران در سال ۹۹ در مقایسه با سال ۹۸ در مناسبت های هفته دفاع مقدس ۳۶ درصد، ماه محرم ۶۵.۳ درصد، دهه فجر ۲۵.۹ درصد، دهه ولایت ۴.۹ درصد، ماه مبارک رمضان ۴۷.۶ درصد، شهادت‌حاج‌قاسم‌سلیمانی ۷.۳ درصد، هفته ناجا ۱۱.۸ درصد، هفته وحدت ۱۳.۹ درصد، هفته بسیج ۷۱.۶  درصد و ارتحال حضرت امام خمینی (ره) ۹۲.۷ درصد افزایش داشته و تنها در مناسبت دهه کرامت این رقم با کاهش ۱۱.۲ درصدی همراه بوده است.

طبق آمار ارائه شده از سوی سازمان زیباسازی، این سازمان در سال ۹۸ در مجموع ۲۹۱ هزار و ۱۴۷ متر اکران طرح های مذهبی و فرهنگی را در سطح شهر انجام داده در حالیکه این رقم در سال ۹۹ با افزایش ۹۰ هزار و ۵۸۴ متری به ۳۸۱ هزار و ۷۳۱ متر رسیده است. همچنین اکران طرح ها در مناسبتهای ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با ۱۰ هزار و ۵۱۱ متر، هفته بسیج با ۳۵۸۱ متر و ماه محرم با ۳۰ هزار و ۵۳۰ متر افزایش، بیشترین میزان رشد را داشته اند. آماری که میانگین رشد حدودا ۳۳ درصدی را در سال ۹۹ در مجموع متراژ اکران طرح‌های فرهنگی و مذهبی نسبت به سال ۹۸ نشان می‌دهد.

خبرنگار: علی سی پی

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱
کد خبر: 10193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 0 =