برخورد جدی با متخلفان روند واکسیناسیون در شهرداری تهران

مهدی کرمی در جلسه شورای معاونین حراست کل با اشاره به تخلفات صورت گرفته در روند واکسیناسیون شهرداری تهران گفت: افراد متخلف به هیئت تخلفات معرفی می شوند و با افرادی که در انجام وظایف خود سهل انگاری کرده اند، به صورت جدی برخورد می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی حراست کل، مهدی کرمی در جلسه شورای معاونین حراست کل که با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید ضمن تسلیت ایام شهادت امام علی علیه السلام و بیان فضایل لیالی قدر، با اشاره به تخلفات صورت گرفته در روند واکسیناسیون برخی نیروهای شهرداری تهران گفت: افراد متخلف طبق دستور شهردار محترم تهران از سمت های خود عزل شده اند و لکن این افراد خاطی به زودی به هیئت تخلفات نیز معرفی می شوند.

رئیس حراست کل افزود با اینکه درصد انحراف از روند واکسیناسیون شهرداری تهران بسیار ناچیز است اما همین مقدار کم هم قابل قبول نیست. چرا که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صدد هستند از همین مقدار هم بهره برداری ها و غرض ورزی های خود را داشته باشند و تمام اقدامات مثبت صورت گرفته را تحت الشعاع آن قرار دهند.

کرمی ادامه داد: در همین ارتباط، حراست کل شهرداری تهران به صورت جدی بر روند واکسیناسیون شهرداری تهران نظارت خواهد کرد و با افراد متخلف، طبق قانون و بدون اغماض برخورد خواهد شد تا در آینده همین مقدار ناچیز از تخلف نیز به وجود نیاید.

مشاور شهردار تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شعار سال 1400 با عنوان تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها، خطاب به معاونین، مدیران و کارکنان حراست کل گفت: تمامی موانع موجود در خدمت رسانی شایسته به شهروندان بایستی شناسایی و رفع گردد و به هیچ عنوان امورات مردم نباید به علت مانع های موجود از قبیل عدم برگزاری کمیسیون های مختلف، عدم پاسخگویی مناسب و ..، معطل بماند.

رئیس حراست کل همچنین، با توجه به وجود سامانه های مختلف در شهرداری تهران گفت: اطلاعات سازمان ها و شرکت های مختلف شهرداری تهران باید به صورت یکپارچه در این سامانه ها قرار گیرد و موانع احتمالی در عدم تحقق ین امر می بایست رفع شود.

کرمی، در همین راستا ضمن بیان اهمیت سامانه اشراف که توسط حراست کل شهرداری تهران راه اندازی شده است، این سامانه را یکی از مهمترین سامانه های در اختیار معرفی کرد و افزود: انتظار می رود سامانه اشراف در آینده کامل تر و جامع تر گردد که البته تا کنون با استفاده از داده های این سامانه به اطلاعات خوب و مفیدی دست پیدا کرده ایم لکن داده ها در ابتدا باید تحلیل، حفره ها و مشکلات موجود شناسایی و در نهایت جهت رفع آنها اقدام شود.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳
کد خبر: 10200

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =