مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره رمضان در قاب تصویر تا ۲۰ خرداد

شهرداری منطقه ۱۱ از علاقمندان به هنرهای دیجیتال دعوت کرد برای شرکت در سومین جشنواره " رمضان در قاب تصویر " آثار خود را با رویکرد "هر خانه یک مسجد و کمک مومنانه" تا ۲۰ خرداد به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سومین جشنواره رمضان در قاب تصویر با همکاری و مشارکت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۱۱، مرکز آموزش های هنری و سینمایی دارالفنون، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران و... با هدف تکریم ماه مبارک رمضان و نمایش استمرار و پویایی عبادت مومنانه در شرایط محدودیت های ناشی از بیماری کرونا برگزار می شود.

 این جشنواره در بخش های عکس و گرافیک، فیلم و نماهنگ و هنرهای دیجیتال برگزار خواهد شد و علاقمندان تا ۲۰ خرداد ماه مهلت دارند آثار خود را با محتوای بیان تصویری و هنرمندانه آیین های ماه مبارک رمضان، روایت تصویری عبادت و معنویت در خانواده، نمایش سبک زندگی ایرانی اسلامی و شرح تصویری همدلی، مشارکت و کمک مومنانه به سایت  www.darolfunun.com ارسال کنند.

بر اساس این گزارش داوری و اعلام برندگان جشنواره تیر ماه ۱۴۰۰ خواهد بود و شرکت کنندگان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با تلفن ۰۹۱۲۹۳۶۶۵۱۸  ارتباط برقرار نمایند.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
کد خبر: 10330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 6 =