تعمیر آبگرمکن های خورشیدی بوستان های منطقه ۳ تهران

تعمیر آبگرمکن های خورشیدی نیازمند در بوستان های منطقه ۳ تهران در حال اجرا است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، مهدی هوشیار معاون خدمات شهری و محیط زیست، کاربری آبگرمکن‌های خورشیدی در سرویس‌های بهداشتی بوستان ها را به منظور کاهش آلاینده‌های زیست محیطی و استفاده بهینه از انرژی‌های تجدیدپذیر دانست و گفت: ۴۱ دستگاه آبگرمکن خورشیدی ترموسیفون و صفحه تخت در این منطقه وجود دارد که به مرور زمان و اصطحلاک، ۲۸ دستگاه نیازمند تعمیراست.

او مزیت های نصب سیستم گرمایشی خورشیدی را گرم شدن آب در سرویس های بهداشتی بوستان ها تا دمای ۷۵ درجه با استفاده از انرژی خورشیدی خواند و بیان کرد: با توجه به بررسی و شناسایی مشکلات دستگاههای موجود در ۱۵ بوستان نسیم، خوارزمی، صبا، نصر، نوروز، سهیل، شریعتی، عرفی شیرازی، یاس، امداد غربی، شمس تبریزی، ارغوان، اختیاریه،  شاد و میدان ونک در صدد رفع آنها هستیم.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۳،  انرژی خورشیدی را یکی از منابع تامین انرژی رایگان دانست که سبب کاهش و صرفه‌جویی ۸۰ درصدی در مصرف سوخت می شود.  

هوشیار افزود: آبگرمکن‌های خورشیدی در مواقعی که نور خورشید کم است با استفاده از انرژی برق کار کرده و المنت‌های موجود آب گرم مورد نیاز را تامین می‌کند.

لازم به ذکر است: رفع مشکلات آبگرمکن های خورشیدی به صورت مستمر در بوستان های منطقه ۳ در حال اجرا است.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲
کد خبر: 10340

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 2 =