۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹
کد خبر: 10369
جاده سلامت شهرک اکباتان احیا شد

شهردار ناحیه۶ منطقه ۵ با اشاره به جمع اوری بساط گستران فاز دو شهرک اکباتان گفت: جاده سلامت سال ها بود که ماهیت خود را از دست داده بود و حالا با تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته بار دیگر به ماهیت اصلی خود بازگشت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، مرتضی مرادی شهردار ناحیه ۶ منطقه ۵ با اشاره به اینکه در سال های اخیر جاده سلامت از ماهیت اصلی خود دور شده بود گفت: همانطور که از اسم این جاده مشخص است این مکان برای ورزش و سلامتی شهروندان در نظر گرفته شده بود اما در سال های اخیر به دلیل وجود بساط گستران و دستفروشان از سر و شکل اصلی خود دور شده بود.

او در مورد جمع آوری بساط گستران در جاده سلامت فاز ۲ اکباتان گفت: یکی از مواردی که اهتمام ویژه ای به ساماندهی آن در محله اکباتان داشته و داریم بحث فعالیت دستفروشان و بساط گستران بود.

او افزود:  پیرو شکایت مردمی، هیئت مدیره بلوک فاز دو و مجتمع تجاری گلها به وجود بساط گستران در جاده سلامت فاز ۲ اکباتان و جلسات متعددی که با اهالی این محله داشتیم نسبت به جمع آوری دستفروشان و بساط گستران اقدام شد.

مرادی خاطر نشان کرد: نزدیک به ۱۵ سال بود که این بساط گستران و دست فروش ها در فاز ۲ اکباتان مستقر بوده و مزاحمت هایی را برای ساکنین و کسبه محل ایجاد کرده بودند و شکایت های متعدد مردمی به دست ما رسیده بود و نارضایتی هایی وجود داشت.

شهردار ناحیه ۶ منطقه ۵ تاکید کرد: در دو مرحله به این دستفروشان اخطار کتبی داده شد و سپس با دستور قضایی نسبت به جمع آوری آنها اقدام شد.

او افزود: با جمع آوری این دستفروشان معابر منتهی به جاده تندرستی نیز که توسط بساط گستران اشغال شده بود آزاد شد و مورد استفاده عموم مردم قرار گرفت.با این اتفاق ماهیت جاده سلامت برگشت و شرایط برای ورزش شهروندان ساکن این محله فراهم شد.

مرادی در پایان گفت: اقداماتی چون رنگ آمیزی، حذف زوائد فیزیکی، باز کردن معابر و ... در این جاده صورت گرفته و قرار است نسبت به تجهیز وسایل ورزشی جاده سلامت نیز اقدام شود.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹
کد خبر: 10369

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 11 =