اختتامیه مراسم ضیافت نور با شهدا در منطقه ۱۶

اختتامیه مراسم ضیافت نور با شهدا، با تلاوت قاریان ممتاز بین المللی استاد سعید پرویزی و استاد هادی موحد امین در بوستان بهمن، حرم شهدای گمنام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، پیمان پورنصر شهردار این منطقه با اعلام این خبر و با اشاره به اهمیت فعالیت های فرهنگی و قرآنی گفت: برنامه های قرآنی باید به صورت قانونمند و برنامه ریزی شده پیگیری شود، امروزه جوانان ما در طوفان تهاجم فرهنگی محاصره شده اند، باید با اجرای برنامه های متنوع و جذاب دینی و قرآنی جوانان و نوجوانان را جذب کرد، زیرا قرآن فضایی امن و قابل اعتماد برای رشد و تعالی افراد از سن کم است.

پورنصر افزود: با هماهنگی و تعامل با نهادهای فرهنگی و قرآنی می توانیم باعث رونق این برنامه ها در منطقه دارالشهدای دانش آموزی باشیم و موجبات رضایت شهروندان را فراهم کنیم.

محمدمهدی پورآقایی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه نیز با بیان اینکه این برنامه از آغاز ماه مبارک با برنامه ریزی دقیق در بوستان بهمن حرم شهدای گمنام برگزار شد گفت: این برنامه ها موجب می شود یاد و خاطره امام و شهدای هر محل در ذهن افراد نقش بندد و احساس مسئولیت نسبت به خون شهدا و خانواده عظیم الشأن آنها افزایش یابد.

او ادامه داد: مراسم اختتامیه با حضور دکتر قربانی رئیس سازمان قرآن وعترت بسیج کشور، سرهنگ اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید رجایی، مدیران شهری منطقه، صدرا پوینده مهر نوجوان حافظ کل قرآن، گروه همخوانی محمد رسول الله(ص)، مهدی صفری(مجری رسانه ملی)، شهروندان، بسیجیان و فعالین جامعه قرآنی منطقه و ... با شعار افطار مهمان سفره ساده شهدا هستیم در فضای باز بوستان بهمن حرم شهدای گمنام با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه خاطر نشان کرد: از ۴۰ نفر از برگزیدگان با اهدای ۴۰ هزینه سفر مشهد مقدس (بلیط قطار، هتل و غذا) تقدیر به عمل آمد.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵
کد خبر: 10377

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =